۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹
افزایش مشوق ها در صورت رکود ساخت و ساز| اعدادی که مطرح می شود صحیح نیست
معاون شهردار گرگان مطرح کرد؛

افزایش مشوق ها در صورت رکود ساخت و ساز| اعدادی که مطرح می شود صحیح نیست

گرگان- طاهری، معاون عمرانی شهرداری گرگان گفت: اگر مصوبه افزایش عوارض شهری در گرگان موجب رکود ساخت و ساز شود سیاست‌های تشویقی را اعمال خواهیم کرد.

مجید طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: شهرداری در راستای رضایتمندی جامعه انبوه‌سازان اقداماتی انجام داده و در این مسیر با تمام توان اقدام می کند.

معاون عمرانی شهرداری گرگان افزود: این مجموعه مهم ترین مشتریان و خدمات بگیران شهرداری هستند و شهرداری گرگان بیشتر از خود آنها دغدغه مشکلاتشان را دارد.

طاهری با بیان اینکه رضایتمندی انبوه‌سازان برای ما مهم است تا در این بازار آسیب نبینند، عنوان کرد: لایحه افزایش عوارض شامل کسانی که از قبل عوارض گرفته‌اند، نمی شود و آنها فقط باید عوارض تکمیل بنا را پرداخت کنند.

وی گفت: بیشترین افزایش عوارض در بلوار ناهارخوران رقم خورده و دو برابر شده است و اعداد ۴۰۰ درصد یا ۷۰۰ درصد افزایش درست نیست.

معاون عمرانی شهرداری گرگان افزود: انبوه‌سازان می‌توانند تا پایان سال پروانه با قیمت قبل بگیرند و ما هم روند گرفتن آن را تسریع خواهیم کرد.

طاهری با تأکید بر اینکه شهرداری با اعتقاد و با تفکر لایحه ای را ارائه کرده است، گفت: صدور پروانه در بافت فرسوده گرگان رایگان بوده و در طرح ملی مسکن نهضت و جهش تولید هم متفاوت است.

وی بیان کرد: اگر این مصوبه موجب رکود ساخت و ساز شود سیاست‌های تشویقی را اعمال خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۳۳٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha