۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
مالک کارخانه «کیوان» همدان پیگیر حل مشکلات این مجموعه نیست
استاندار همدان:

مالک کارخانه «کیوان» همدان پیگیر حل مشکلات این مجموعه نیست

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه دستگاه قضایی برای فعال کردن کارخانه کیوان ورود پیدا کرده است، گفت: مالک کارخانه «کیوان» همدان پیگیر حل مشکلات این مجموعه نیست.

علیرضا قاسمی فرزاد در گفتگو با خبرنگار بازار درخصوص مشکل کارخانه کیوان همدان با بیان اینکه دستگاه قضایی برای فعال کردن کارخانه کیوان ورود پیدا کرده است، عنوان کرد: مالک کارخانه به دلیل مشغله و درگیری‌ها در دیگر نقاط کشور توجهی به این کارخانه نداشته است.

وی گفت: چندین مرتبه از مالک خواسته شده کارخانه کیوان را ساماندهی کرده و به چرخه تولید برگرداند اما وی به بهانه های مختلف کار را انجام نداده است.

استاندار همدان با بیان اینکه برای کارخانه کیوان پیگیری‌هایی از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است، ادامه داد: مالک کارخانه به راحتی زیر بار نمی‌رود و پیگیر فعال کردن کارخانه از طریق راه‌های دیگر هستیم.

وی گفت: کارخانه کیوان یکی از ۱۸هلدینگ داروگر در کشور است و با برندهای کام، شکلات تافی و کامک، بخشی از زنجیره محصولات غذایی کشور را تأمین می‌کند.

گفتنی است؛ کارخانه کیوان همدان ۱۲ سال پیش با واگذاری به بخش خصوصی در مسیر رکود قرارگرفته بود اما پس از بازدید رئیس وقت قوه قضاییه و ضرب العجل یک ماهه وی برای راه اندازی مجدد، جان گرفت و فاز یک آن فعال شد اما همچنان با تامین مواد اولیه برای ادامه کار روبرو است.

کد خبر: ۱۳۳٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha