۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
مسیر امام، ‌چیزی جز تلاش در جهت تولید، اشتغال و بی اثر کردن تحریم‌ها نیست
رئیس بنیاد مستضعفان:

مسیر امام، ‌چیزی جز تلاش در جهت تولید، اشتغال و بی اثر کردن تحریم‌ها نیست

رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم تجدید میثاق کارکنان و مدیران بنیاد با آرمان‌های امام راحل گفت: امروز مسیر امام(ره)، چیزی جز تلاش در جهت تولید، اشتغال و بی‌اثر کردن تحریم‌ها برای کمک به محرومان نیست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، صبح امروز (شنبه شانزدهم بهمن ماه) سید پرویز فتاح به همراه تعدادی از مدیران و کارکنان بنیاد مستضعفان با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کردند.

فتاح در این مراسم با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ما امروز همزمان با شهادت امام هادی (ع) و در ایام الله دهه فجر، به همراه کارکنان و مدیران بنیاد مستضعفان در مرقد مطهر و مزار امام راحل حاضر شدیم تا با امام خمینی (ره) و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنیم و اعلام کنیم ما در این راه خواهیم ماند و از این مسیر برنخواهیم گشت.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه امام راحل، امام محرومان و مستضعفان بود گفت: امروز پرچم انقلاب اسلامی به دست مقام معظم رهبری که خلف صالح امام راحل است قرار دارد و امروز عمل به آرمان‌های امام راحل، در پیروی از منویات و فرمایشات رهبر انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه امروز پرچم انقلاب اسلامی با هدایت‌های مقام معظم رهبری بالاست، گفت: ما در بنیاد مستضعفان باید تمام تلاشمان را بکار ببندیم تا راه امام راحل را ادامه دهیم و امروز این مسیر، چیزی جز تلاش در جهت تولید، اشتغال و بی اثر کردن تحریم‌ها برای کمک به محرومان و رسیدگی به مردم نیست.

فتاح ادامه داد: این همان مسیری است که دشمن از حرکت ما در آن هراس دارد و کارشکنی‌های دشمنان و برخی رسانه‌های دشمن در مقابل بنیاد مستضعفان، برای سنگ‌اندازی در این راه است.

وی اضافه کرد: ما امروز باز هم با امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردیم و می‌دانیم همانطور که خداوند فرموده، انشالله نصرت الهی نزدیک است و بی‌تردید دشمنان شکست خواهند خورد.

فتاح با بیان اینکه ماندن در مسیر انقلاب و انقلابی بودن نیازمند صبر و استقامت و تاسی از رهبر انقلاب است گفت: ما باید هر آنچه در توان داریم را برای خدمت و رسیدگی به محرومان بکار بگیریم و ایمان داشته باشیم که وعده خدا محقق می‌شود.

فتاح در پایان با تاکید بر اینکه که حق بر باطل پیروز است خاطرنشان کرد: این وعده‌ای است که خداوند محقق شدنش را بشارت داده و ما در طول همه این سال‌ها شاهد بودیم که مردم ایران چطور به این وعده الهی ایمان دارند؛ ایمانی که باعث شده علی‌رغم تمامی کارشکنی دشمنان و رسانه‌هایشان، ملت بزرگ ایران همچنان پشتیبان رهبری و امام راحل باقی بمانند.

کد خبر: ۱۳۳٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha