۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
ارتباط تلفنی و حضوری معاونان وزارت راه و شهرسازی با شهروندان
هجدهم بهمن ماه صورت می‌گیرد؛

ارتباط تلفنی و حضوری معاونان وزارت راه و شهرسازی با شهروندان

امکان ارتباط تلفنی مردم با چندتن از مدیران وزارت راه و شهرسازی به منظور بررسی مشکلات مردم در این حوزه و تسهیل در خدمت‌رسانی در روز هجدهم بهمن ماه فراهم شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده، معاون امور مسکن و ساختمان، به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در راستای برنامه های ارتباطی و تعاملی کلان وزارت راه و شهرسازی، از طریق شماره تلفن مستقیم ۸۸۶۴۶۳۱۲، پاسخگوی سوالات و نقطه نظرات مخاطبان از سراسر کشور خواهد بود.

همچنین شهروندان می‌توانند روز دوشنبه، هجدهم بهمن ماه از ساعت ۱۲ الی ۱۴ با شماره‌گیری ۶۶۰۲۵۲۳۰-۰۲۱، مشکلات خود را در حوزه سازمان هواپیمایی کشور با محمد محمدی‌بخش، رئیس این سازمان در میان بگذارند.

مجید کیانپور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هم در روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰، از طریق شماره تلفن مستقیم ۸۸۰۲۶۶۶۰ – ۰۲۱ به سوالات و مشکلات مردمی رسیدگی خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ ایمان اسلامیان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی نیز با حضور در این معاونت از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز دوشنبه به صورت حضوری میزبان مراجعه کنندگان است.

کد خبر: ۱۳۳٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عادل محمودی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      0 0
      سلام لطفا برای خانه دار شدن اقشار محروم و کم درآمد هم راهکاری بفرمائید فکری بکنید طرح مسکن حمایتی هم که شامل ما نمیشه پس تکلیف ما اقشار محروم جامعه چی میشه خواهشن پیام بنده حقیر را به مسئولین مربوطه بفرمائید ممنون