۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
فروش خوراک دام قاچاق در بازار گلستان|نظارت ضعیف است
یک دامدار صنعتی خبرداد؛

فروش خوراک دام قاچاق در بازار گلستان|نظارت ضعیف است

گرگان- یک دامدار صنعتی گلستان ضمن انتقاد از افزایش قیمت علوفه در سال جاری، گفت: متاسفانه خوراک دام در بازار به صورت قاچاق و بالاتر از نرخ دولتی به فروش می‌رسد.

حامد آل جلیل در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن انتقاد از ضعف نظارت در بازار خوراک دام، اظهار کرد: به دلیل کمبود خوراک دام سهمیه‌ای، تولیدکنندگان ناگزیر به خرید این کالا از بازار آزاد هستند.

وی با بیان این نکته که تامین خوراک دام تنها بخش کوچکی از هزینه‌های دامداران به شمار می‌رود، افزود: هزینه‌های دیگری مانند واکسیناسیون دام و تامین دستمزد پرسنل اجاره مکان و … هم در کنار سایر موارد از دیگر دغدغه‌های دامداران است.

به گفته این فعال اقتصادی، در شرایط فعلی شغلی دامداری به جز زیان دهی هیچ نتیجه مثبتی برای تولیدکنندگان این حوزه نخواهد داشت.

آل جلیل کمبود علوفه زراعی در استان را از دیگر مشکلات این حوزه اعلام می‌کند و می‌افزاید: متاسفانه نبود مدیریت مناسب در این حوزه باعث شد تا علوفه دام از استان خارج شود.

این دامدار صنعتی از افزایش قیمت علوفه در سال جاری انتقاد می‌کند و می‌گوید: متاسفانه بسیاری از خوراک دام در بازار به صورت قاچاق و بالاتر از قیمت دولتی به فروش می‌رسد.

او خواستار نظارت بیشتر دولت در این حوزه می‌شود و اضافه می‌کند: نیاز است تا دولت بیش از گذشته در این حوزه ورود یافته و با متخلفان برخورد جدی داشته باشد.

کد خبر: ۱۳۳٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha