۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
انجمن‌های تخصصی اتاق بازرگانی همدان مسیر حل مشکلات را هموار می‌کنند
رئیس اتاق بازرگانی استان همدان:

انجمن‌های تخصصی اتاق بازرگانی همدان مسیر حل مشکلات را هموار می‌کنند

همدان - زبردست، رئیس اتاق بازرگانی استان همدان با تاکید بر ضرورت تشکیل انجمن های تخصصی هر حوزه در اتاق بازرگانی همدان گفت: این انجمن ها مسیر حل مشکلات را هموار می‌کنند.

علی اصغر زبردست در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه صنایع دستی استان همدان از قبیل فرش، گلیم، سفال، مبل و منبت دارای شاخصه های خوبی است و این استعداد وجود دارد که در زمینه تشکیل انجمن به هر بخش جداگانه پرداخته شود، گفت: انجمن صنایع دستی راه‌اندازی شده و پیگیری حل مشکلات سهل تر شده است.

وی بابیان اینکه انجمن فرش دستباف، انجمن مبل و منبت و انجمن طلا و جواهرات هم در اتاق بازرگانی همدان دایر شده است، گفت: در این انجمن ها مشکلات منحصر به هر بخش مورد ارزیابی و آنالیز قرار گرفته می گیرد.

وی با بیان اینکه اعضای تمام انجمن های شغلی استان همدان می‌توانند در جلسات کمیته‌های شش گانه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی همدان شرکت کرده و در هر حوزه به بیان مشکلات خود بپردازد، گفت: بااین اقدام مشکلات دسته بندی شده و برای پیگیری به مسئولان اتاق بازرگانی همدان ارائه می شود.

زبردست با یادآوری اینکه برای حل مشکلات حوزه فرش دستباف چندین مورد در کمیته تسهیل و شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت جلسه استان تشکیل شده است تا فرش دستباف احیا شود و این حوزه کار خود را پیش ببرد، گفت: کمیسیون های مختلف اتاق بازرگانی باید به حل مشکلات حوزه کاری خود بپردازند.

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان در ادامه بابیان اینکه کمیته‌های شش گانه حوزه گردشگری استان همدان باید تشکیل شود و اعضای کمیته ها مشکلات حوزه های مختلف گردشگری را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند، اضافه کرد: اگر حل مشکلات در کمیسیون ها پیش نرفت مشکلات در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

زبردست اضافه کرد: مشکل انشعاب آب و برق و گاز مجتمع های گردشگری مورد بررسی قرار می گیرد و تا حل و فصل شود.

کد خبر: ۱۳۳٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha