۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
در راستای تنظیم بازار ۲۰۰ هزار تن برنج وارد کشور می‌شود
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

در راستای تنظیم بازار ۲۰۰ هزار تن برنج وارد کشور می‌شود

عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی کمیسیون کشاورزی مقرر شده است نسبت به واردات ۲۰۰ هزار تن برنج در راستای تنظیم بازار اقدام شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش قیمت برنج در بازار، گفت: با توجه به افزایش قیمت برنج در بازار طی روزهای اخیر مقرر شده از وزیر جهاد کشاورزی و سایر مسئولین ذی‌ربط طی هفته آینده در کمیسیون کشاورزی حاضر شوند و نسبت به واردات برنج در شرایط فعلی اقدام کنند.

نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روند افزایش قیمت برنج به واسطه برخی بی‌تدبیری‌ها رخ داده است، عنوان کرد: در کشور سالانه حدودا به واردات ۸۰۰ هزار تن نیاز داریم، می‌توانیم با اتخاذ برخی تدابیر در فضایی کاملا آرام این میزان را وارد کشور تا شاهد نوسان قیمت نباشیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با مدیریت مناسب امکان تولید نیاز ۸۰۰ هزار تنی برنج در داخل کشور وجود دارد، ادامه داد: باید پیش از وقوع نوسانات قیمتی محصولات، برنج یا محصول مورد نیاز کشور را وارد و در انبارها ذخیره کنند، زیرا بطور مثال برنج ازجمله کالاهایی است که نیاز جامعه محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس مقرر شده است نسبت به واردات ۲۰۰ هزار تن برنج در راستای تنظیم بازار در شرایط فعلی اقدام شود.

کد خبر: ۱۳۳٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha