۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
سرمایه ۹۲ هزار میلیارد تومانی بانک ملی ایران| صنعت پتروشیمی حمایت مالی می‌شود
مدیر عامل بانک ملی در گفت‌وگو با بازار:

سرمایه ۹۲ هزار میلیارد تومانی بانک ملی ایران| صنعت پتروشیمی حمایت مالی می‌شود

بوشهر- فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران با بیان اینکه این بانک ۹۲ هزار میلیارد تومان سرمایه دارد از حمایت از صنعت پتروشیمی خبر داد.

محمدرضا فرزین در حاشیه بازدید از پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بانک‌ملی ایران در راستای توسعه صنعت پتروشیمی، اهتمام جدی دارد و آمادگی لازم برای تامین سرمایه و منابع مالی این صنعت را داریم.

وی افزود: نحوه مشارکت بانک در پروژه‌ها بویژه در حوزه پتروشیمی به گونه‌ای است که در بحث مدیریت پروژه‌ها ورود نمی‌کنیم ولی مشارکت و سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

مدیر عامل بانک ملی ایران خاطر نشان کرد: در بحث ارزی و نقل و انتقال ارز با بانک‌های خارج از کشور نیز بانک ملی ایران کارکردی مناسب دارد و پتانسیل و ظرفیت ارزشمندی در اختیار دارد.

فرزین تصریح کرد: پارس جنوبی نماد افتخار و اقتدار ایران در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی محسوب می‌شود و تقویت منابع مالی این پروژه‌ها و صنایع مورد توجه و تاکید بانک ملی قرار دارد.

وی گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده و بانک ملی ایران در راستای تحقق شعار سال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فرزین بیان کرد: حمایت از صنعت پتروشیمی در واقع حمایت از تولید و اشتغال پایدار است و انتظار داریم این سفر برکات زیادی در بر داشته باشد.

مدیر عامل بانک ملی ایران از سرمایه ۹۲ هزار میلیارد تومانی بانک ملی ایران خبر داد و افزود: این میزان سرمایه، نشانه توان‌مندی و ظرفیت این بانک است و از توان بالایی در بحث اعتباری و پرداخت تسهیلات و سایر کارهای بانکی برخوردار هستیم.

فرزین گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن، بانک ملی همواره پویا و توانمند بوده و در صدور اعتبار اسنادی داخلی و خارجی و تامین ارزی و ریالی پروژه‌های بزرگ، فعال و پویا هستیم.

کد خبر: ۱۳۳٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha