۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
شرایط تولید برای تعاونگران آسان‌تر می‌شود
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

شرایط تولید برای تعاونگران آسان‌تر می‌شود

مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعاونی‌ها را تسهیل‌کننده فعالیت مردم در عرصه اقتصاد دانست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعاونی‌ها را تسهیل‌کننده فعالیت مردم در عرصه اقتصاد دانست.

«مهدی مسکنی» در دیدار با مسئولان تشکل‌های تعاونی غرب استان تهران و شهریار افزود: فرآیند رشد و توسعه اقتصادی از طریق تسهیل فعالیت‌های اقتصادی مردمی به ویژه دربخش تعاون امکان پذیر است.

وی افزود: مطابق با اسناد بالادستی، سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی تا ۲۵ درصد قابل ارتقاء است.

معاون امور تعاون تاکید کرد: دستیابی به این هدف با ارائه خدمات تسهیل‌گرانه به مردم در فعالیت اقتصادی و پشتیبانی تشکل‌های تعاونی در فراهم کردن شرایط بهتر تولید برای مردم در رسته‌های مختلف اقتصادی امکان‌پذیر می‌شود.

مسکنی گفت: روح تعاون در طول دهه‌ها فعالیت اقتصادی مردم در مناطق مختلف کشور وجود داشته است و مجموعه حاکمیتی تعاون اعم از معاونت تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تعاونی روستایی با هم‌افزایی گسترده و پرهیز از فرآیندهای پیچیده، با مشارکت نهادهای اجتماعی محلی وظایف حاکمیتی و حمایتی خود را برای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی مردمی به اجرا درآورند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در اسناد قانونی تدابیر و حمایت‌هایی برای تعاونگران در آسان‌سازی شرایط تولید و موضوع معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده است، یکی از رویکردهای معاونت تعاون، تحقق واقعی این حمایت هاست.

مسکنی، حضور تشکل‌های تعاونی در شهرستان شهریار و غرب استان تهران را مزیتی مهم برشمرد و گفت: تعاونگران و فعالان اقتصادی شهریار الگویی برای رشد منطقه‌ای هستند. فعالیت‌های اقتصادی بخش کشاورزی، باغداری، دام و طیور در سطح گسترده و با بهره‌مندی از فناوری‌های جدید و با تاکید بر رعایت بهداشت، سلامت و تولید محصولات سالم در این شهرستان وجود داشته است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: تشکل‌ها با اتکا به پتانسیل‌های مردمی در ارتقای نقاط قوت، رفع نقاط ضعف و گره‌گشایی از مشکلات، فراهم‌سازی منابع مالی و امکانات تولید نقش مناسبی ایفا کرده‌اند.

«البرز محمدی» مدیرکل دفتر تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست راهکارهای تخصصی برون رفت از مشکلات موجود را تبیین کرد.
مدیران تشکل‌های تعاونی شهریار نیز اقدامات، دستاوردها، چالش‌های موجود و راهکارهای توسعه فعالیت‌ها را تشریح کردند.

کد خبر: ۱۳۳٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha