۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
۸۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان سمنان افتتاح می‌شود
استاندار سمنان:

۸۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان سمنان افتتاح می‌شود

شاهرود- استاندار سمنان با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر ۸۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح می‌شود، گفت: سه هزار ۲۰۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها اعتبار صرف شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شاهرود به میزبانی سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه طی ایام الله دهه فجر سال جاری ۸۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان سمنان افتتاح می شود، تاکید کرد: سه هزار ۲۰۰ میلیارد تومان برای این طرح ها اعتبار صرف شده که از این میزان ۳۹۳ پروژه با اعتبار ۶۶۶ میلیارد تومان عمرانی و ۴۵۸ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اقتصادی است.

وی با بیان اینکه با افتتاح پروژه های دهه فجر استان سمنان بیش از ۳۰ هزار اشتغال در استان تثبیت و ۷۵۰ فرصت شغلی جدید نیز فراهم می‌شود، افزود: در این ایام همچنین در سراسر استان سمنان عملیات اجرایی احداث ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۱۲ میلیارد تومان در سطح استان آغاز خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه در مجموع سهم مرکز استان سمنان از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی ۷۲ پروژه با ۲۸۰ میلیارد تومان است، گفت: سهم شهرستان شاهرود۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۲۰۷میلیارد تومان، شهرستان دامغان ۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش ۸۸میلیارد تومان خواهد بود همچنین ۶۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در گرمسار با ۳۴۵میلیارد تومان افتتاح می شود.

هاشمی با بیان اینکه ۴۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان مهدیشهر با ۶۵میلیارد تومان افتتاح می شود، گفت: سهم سرخه ۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری ۴۶میلیارد تومان، شهرستان آرادان ۲۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری ۱۵میلیارد تومانی و سهم شهرستان میامی نیز ۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان است.

وی همچنین افزود: در ۱۸ شهر استان زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن تأمین شده و به عنوان دومین استان در کشور، عملیات اجرایی احداث این واحدهای مسکونی آغاز شده است.

استاندار سمنان در خاتمه گفت: در ۱۸ شهر استان زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن تأمین شده و به عنوان دومین استان در کشور، عملیات اجرایی احداث این واحدهای مسکونی آغاز شده است.

کد خبر: ۱۳۳٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha