۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
رد آمارهای مسئولان مازندران؛ ساحل دریا آزاد نیست
معاون اجرایی رئیس جمهور:

رد آمارهای مسئولان مازندران؛ ساحل دریا آزاد نیست

ساری- مسئولان مازندران از آزادسازی ۹۲ درصدی حریم قانونی دریا خبر می دهند اما معاون اجرایی رئیس جمهور معتقد است ساحل دریا در استان آزاد نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، سید صولت مرتضوی عصر سه شنبه در جلسه وضعیت آزادسازی حریم قانونی دریا در مازندران و در سالن استانداری با اشاره به اینکه ساحل دریا در استان مازندران آزاد نیستف گفت: از رامسر تا نور و نور تا بابلسر شاهد چسبندگی ساحل و دریا و یا آزادسازی به صورت لکه ای هستیم.

وی با عنوان اینکه در مجموع ساحل استان در تصرف قرار دارد و آزاد نیست، آمارهای مربوط به آزادسازی حریم دریا در استان را قابل اعتنا و اکتفا ندانست و از مسئولان خواست به این آمارها خرسند و متکی نباشند و افزود: تجاوز به ساحل زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و اکنون مردم بومی منطقه به ساحل دسترسی ندارند.

وی با اظهار اینکه در صورت بالاآمدن آب دریا شاهد بروز خسارت های زیاد و آبگرفتگی خواهیم بود، گفت: اکنون دسترسی به دریا برای مردم استان آرزو شده است و دستگاه های دولتی و نظامی باید بی چون و چرا نسبت به آزادسازی حریم دریا اقدام کنند.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه آمادگی برای اجرای فرمان رئیس جمهور مبنی بر آزادسازی ساحل در استان وجود دارد، گفت: متاسفانه درباره ساحل مانیفستی وجود ندارد و در مقاطعی اتفاقاتی رخ داده است.

کد خبر: ۱۳۲٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha