۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
پایش مصوبات سفرهای استانی در حوزه راه و شهرسازی
با حضور نمایندگان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه انجام گرفت

پایش مصوبات سفرهای استانی در حوزه راه و شهرسازی

مدیرکل دفتر پایش برنامه های وزارت راه و شهرسازی گفت: در ۱۵ سفر رییس جمهور به استان ها به تعداد ۱۹۹ تکلیف و بیش از ۳۰۰ درخواست و مطالبات مقامات استانی در حوزه راه و شهرسازی ابلاغ شده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلسه پایش مصوبات سفرهای رییس جمهور به منظور رصد آخرین وضعیت عملکردی مصوبات در حوزه راه و شهرسازی با حضور نمایندگان سازمان ها و شرکت های تابعه برگزار شد.

مهدی قربانی مدیرکل دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه های وزارت راه و شهرسازی ضمن تبریک یوم الله دهه فجر اظهار کرد: در ۱۵ سفر استانی رییس جمهور، در حوزه راه و شهرسازی تعداد ۱۹۹ مصوبه از طرف معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده است که از این میزان ۱۷۴ مصوبه از تکالیف مستقیم وزارت راه و شهرسازی و ۲۵ مصوبه از تکالیف سایر دستگاههای اجرایی نظیر: وزارت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بنیاد مستضعفان و... است.

وی در ادامه گفت: پروژه ها و طرح های مذکور در حوزه احداث راه، راه آهن، راهداری، هوایی، فرودگاه، بنادر، هواشناسی، احداث مسکن شهری و روستایی و بازآفرینی دسته بندی شده اند که بدین منظور سامانه ای با نام payesh.mrud.ir برای ثبت عملکرد پروژه های مذکور ایجاد شده است که بخشی از اطلاعات پایه توسط ستاد، ورود اطلاعات می شود و بخش های عملکردی توسط کاربران سازمان ها و شرکت ها ثبت و بروزرسانی خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۲٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha