۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
دوسوم واحدهای تولیدی راکد همدان احیا شدند
استاندار همدان:

دوسوم واحدهای تولیدی راکد همدان احیا شدند

همدان - استاندار همدان با اشاره به احیای دو سوم واحدهای تولیدی راکد استان همدان در مدت کوتاه مسئولیت دولت گفت: باید بهره‌وری در حوزه‌های مختلف را بالا ببریم.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جمع دبیران احزاب و مسئولان تشکل‌های انقلابی استان اظهار کرد: یکی‌ از برنامه‌های مهمی که تیم‌ مدیریتی استان در دستور کار قرار داده، تربیت نیرو و کادرسازی مدیریتی برای انقلاب است.

وی افزود: ما ضمن توجه به رسیدگی به معیشت مردم، به دنبال ریل‌گذاری و برنامه‌ریزی توسعه‌محور و پیشرفت استان در افق‌ درازمدت هستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت در مسیر رفع موانع واحدهای تولیدی استان، گفت: احیای دوسوم واحدهای راکد اقدام بزرگ دولت در مدت کوتاه در استان بوده که موانع آن‌ها رفع شده است.

استاندار همدان اظهار کرد: در حوزه‌های کشاورزی، صنایع، گردشگری و معادن استان برنامه‌ریزی‌های لازم و بلندمدت را در نظر گرفته‌ایم؛ زیرا باید بهره‌وری حوزه‌های مختلف استان را بالا ببریم.

وی گفت: در انتصابات حتما از جوانان استفاده می‌شود و از افراد باسابقه نیز در کنار آن‌ها به عنوان مشاوره استفاده خواهد شد تا بتوان بهترین نتیجه را بگیریم.

کد خبر: ۱۳۲٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha