۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
 واگذاری استقلال و پرسپولیس در دولت با جدیت پیگیری می‌شود
سخنگوی دولت:

واگذاری استقلال و پرسپولیس در دولت با جدیت پیگیری می‌شود

بهادری، سخنگوی دولت از عزم دولت برای واگذاری استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی به طور جدی پیگیر خصوصی سازی این دو باشگاه هستند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در خصوص موافقت با حضور تماشاگران در دیدار تیم ملی ایران با عراق و تغییر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش برای عدم حضور هوادار در دیدار امروز شاگردان دراگان اسکوچیچ با تیم ملی امارات گفت: سویه اُمیکرون خیلی جدی بود. در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا قبل از بازی با عراق نیز بحث زیادی در این زمینه صورت گرفت. نمودار مربوط به ابتلای کرونا در سویه جدید نیز به اصطلاح آسانسوری بوده است و سیر صعودی آن سرعت خیلی بالایی دارد و جای ریسک نداشت.

سخنگوی دولت افزود: کارشناسان پزشکی پیشنهادشان این بود که تجمعات به حداقل برسد. فکر می‌کنم در مصوبه جدید نیز سقف تعداد افراد حاضر در یک جلسه، ۳۰ نفر در هر یک ساعت و نیم تعیین شد.

بهادری یادآور شد: در جلسات مربوط به حضور تماشاگران بحث‌های زیادی شد. من جزو یکی از کسانی بودم که برای حضور تماشاگران در بازی با عراق معتقد بودم مردم زیاد تلخی کشیده‌اند و بحث صعود تیم ملی نیز مطرح است؛ پس بهتر است هوادار حاضر باشد. من در آن نشست هم زیاد بحث کردم که با همراهی معاون اول رئیس جمهور و تاکید بر سلامتی مردم به عنوان اولویت اول رئیس جمهور قرار شد بازی با حضور تماشاگر باشد.

وی تصریح کرد: آقای رئیسی به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد اگر سلامتی مردم در خطر است اجازه حضور هوادار در ورزشگاه را ندهد اما به نوعی توانست موافقت آنها را نیز جذب کند.

بهادری جهرمی ادامه داد: پس از آن هم در بیش از ۱۰ جلسه شرکت کردم تا حوزه‌های مرتبط با حضور هواداران مورد بررسی قرار بگیرد که خوشبختانه بازی با حضور تماشاگران انجام شد.

سخنگوی دولت با اشاره به تصمیمات جدید برای بازی ایران با امارات، خاطرنشان کرد: به دلایل مربوط به سویه امیکرون که گفتم بازی با امارات قطعاً بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

بهادری جهرمی در خصوص اینکه خیلی‌ها در حال جهت دهی به طرفداری وی و دولت از استقلال و پرسپولیس هستند، گفت: من طرفدار تیم ملی ایران هستم.

سخنگوی دولت درباره اعتراض طرفداران پرسپولیس به وضعیت مدیریتی این باشگاه و حضور تعدادی از آنها مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: من در جریان این موضوع نیستم اما قطعاً باید به مسائل طرفداران باشگاه‌های بزرگ ایران توجه و رسیدگی شود.

بهادری جهرمی در خصوص سرنوشت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس یادآور شد: خصوصی سازی در حال انجام است. جمله‌ای که می‌گویم در هیأت دولت بیان شده است که استقلال و پرسپولیس تیم‌های مردم هستند و باید به مردم هم واگذار شوند. وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی به طور جدی پیگیر ماجرا هستند.

کد خبر: ۱۳۲٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha