۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
ممنوعیت تردد تا پایان فروردین ماه در زنجان تداوم دارد
استاندارزنجان:

ممنوعیت تردد تا پایان فروردین ماه در زنجان تداوم دارد

زنجان - استاندار زنجان با بیان اینکه ممنوعیت تردد تا پایان فروردین ماه در زنجان تداوم دارد،گفت: برای خودروهای غیر بومی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از استانداری زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان همچنان ادامه دارد، گفت: ورودی به مبادی استان در تمام شهرها تا پایان فروردین ماه توسط پلیس کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد غیر بومی حق ورود به شهرهای استان را ندارند، اظهار داشت: مبادی ورودی استان زنجان برای خودروهای غیربومی بسته شده و از هر گونه تردد خودروهای غیربومی در محورهای مواصلاتی استان جلوگیری می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه ممنوعیت تردد تا پایان فروردین ماه در استان زنجان تداوم دارد، افزود: برای خودروهای غیر بومی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تداوم اجرای طرح فاصله‌گیری اجتماعی، گفت: فعالیت واحدهای صنفی کم ریسک از ۲۳ فروردین ماه آغاز می‌شود که لیست این واحدها از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام می‌شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: ترددهای غیر ضرور و برگزاری هر گونه مراسم رسمی و غیر رسمی همچنان ممنوع است.

حقیقی در عین حال با انتقاد از توجه نکردن برخی از شهروندان به طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: بی توجهی و انجام ترددهای غیر ضروری در سطح شهرهای استان، طی چند روز آینده افزایش بیماران در مراکز درمانی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه همه صنوف تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، افزود: برخی از صنوف کم ریسک بعد از ابلاغ مکتوب و رعایت پروتکل های بهداشت و درمان و سازمان صمت می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

کد خبر: ۱۳٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha