۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۴
۱۰۰۰ ویژه‌برنامه دهه فجر در شهرهای ۴۰ گانه استان بوشهر برگزار می‌شود
دبیر امور شهری ستاد دهه فجر استان بوشهر:

۱۰۰۰ ویژه‌برنامه دهه فجر در شهرهای ۴۰ گانه استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- دبیر امور شهری و شوراهای ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، بیش از ۱۰۰۰ ویژه‌برنامه دهه فجر در ۴۰ شهر استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، هوشنگ رستم‌پور دبیر امور شهری و شهرداری‌های دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر دوشنبه شب در جمع خبرنگاران از اجرای ۱۰۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در شهرهای استان بوشهر خبر داد.

‌ وی، شعار محوری سال‌ جاری را «جشن ملی ۱۴۰۰»اعلام کرد و افزود: دهه فجر، متعلق به طیف و نهاد خاصی نیست و متعلق به همه مردم است.

رستم‌پور خاطرنشان کرد: جلسات و هماهنگی‌ها به منظور همفکری و هم افزایی برای بسترسازی حضور و مشارکت مردم در مراسم دهه فجر به ویژه ۱۲ و ۲۲ بهمن که نقطه اوج و قله مراسم ایام دهه فجر است، برگزار شده و شهرداری‌های ٤٠ گانه و همه نهادها و مراکز مرتبط و مسئول به ویژه رسانه‌ملی در این راستا تلاش می‌کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری با بیان اینکه هر یک از ما باید یک همت بسیجی و فراگیر برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر داشته باشیم یادآور شد: فعالیت‌های خوبی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به ویژه به همت جوانان بسیجی در فضای مجازی صورت گرفته است.

رستم‌پور شهیدی دبیر ستاد امور شهری و شهرداری‌های دهه فجر استان بوشهر تاکید کرد: در مجموع ۱۰۰۰ ویژه‌برنامه در سطح شهرهای استان با مشارکت شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی اجرا خواهد شد.

وی ابراز داشت: البته هر یک از شهرداری‌های استان، یک برنامه شاخص به عنوان قله برنامه‌های خود، با اهتمام به موضوعات ابتکاری و خلاقانه و برگزاری با حضور نخبگان و استفاده از ظرفیت‌های خود دارند، تا هم به صورت حضوری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و هم با هدف تولید محتوا و اشتراک گذاری در فضای مجازی از این برنامه‌های شاخص در کنار سایر فعالیت، بهره‌مند شویم.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم مشارکت در جشن‌های انقلاب گفت: مردم با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه پاسخ تهدیدات، توهمات و توطئه‌های پلید دشمنان را خواهند داد.

دببر امور شهری و شهرداری‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر از مردم خواست با برافراشتن پویش پرچم افتخار، از نصب پرچم ایران در سر در خانه‌ها، مدارس، مغازه‌ها و محل‌کار خود یا معابر عمومی عکس بگیرند و آن را به یکی از شهدای والامقام که پیشگامان اقتدار ایران هستند تقدیم کرده و با هشتگ پرچم افتخار و نام آن شهید عزیز منتشر کنند.

رستم‌پور در ارتباط با پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها نیز بیان کرد: بیش از ۱۱۹ پروژه در شهرهای استان در دهه فجر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی افزود: ۱۵ پروژه با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و ۱۰۴ پروژه با اعتبار ۱۶۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر: ۱۳۲٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha