۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
زمین مناسب برای طرح جهش تولید مسکن در ۱۹ شهر استان سمنان تامین شد
استاندار سمنان:

زمین مناسب برای طرح جهش تولید مسکن در ۱۹ شهر استان سمنان تامین شد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه برای اجرای قانون‌ جهش تولید مسکن در ۱۹ شهر استان زمین مناسب تامین شده است، گفت: عملیات اجرایی احداث این واحدهای مسکونی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمدرضا هاشمی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری به میزبانی آموزش و پرورش استان سمنان و به صورت ویدئوکنفرانسی با بیان اینکه در ۱۹ شهر استان زمین برای اجرای قانون‌ جهش تولید مسکن تامین شده است، ابراز داشت: عملیات اجرایی احداث این واحدهای مسکونی آعاز شده است.

وی با بیان اینکه از لحاظ جهش مسکن و تامین زمین سمنان، به عنوان دومین استان در کشور عملکرد خوبی داشته است، تاکید کرد: امیدواریم در سال آتی شاهد اقدامات خوبی در زمینه تکمیل واحدهای اجرایی باشیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه در دهه فجر سال جاری ۸۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح استان افتتاح خواهد شد، ابراز کرد: سعی شده این پروژه ها پراکندگی خوبی در هشت شهرستان استان داشته باشد.

هاشمی با بیان اینکه ۳۹۳ پروژه با اعتبار ۶۶۶ میلیارد تومان عمرانی و ۴۵۸ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اقتصادی خواهند بود، گفت: با افتتاح این طرح ها بیش از ۳۰ هزار اشتغال در استان تثبیت خواهد شد که گامی بلند برای توسعه پایدار مشاغل در استان است.

وی با بیان اینکه افتتاح این طرح ها ۷۵۰ شغل جدید هم ایجاد می کند، بیان کرد: در انتخاب طرح ها سعی شده تا میزان اشتغال و تاثیرگذاری آنها هم لحاظ شود.

استاندار سمنان درباره اولویت های توسعه اقتصادی این استان هم توضیح داد: تحقق رشد اقتصادی در حوزه خدمات از جمله گردشگری، با توجه به ایام پایان سال و فرارسیدن نوروز، از جمله اولویت های استانداری خواهد بود که در این راستا اجرای بازارچه های صنایع دستی و فروش محصولات تولیدی استان در ورودی و خروجی شهرها پیشنهاد شده است.

کد خبر: ۱۳۲٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha