۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
 مصرف گاز صنایع در مازندران محدود شده است
مدیرعامل گاز مازندران:

مصرف گاز صنایع در مازندران محدود شده است

ساری- مایلی رستمی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه ۲۰۰ پیمانکار مشغول اجرای طرح های گازرسانی در استان هستند،گفت: مصرف گاز صنایع در استان محدود شده است.

قاسم مایلی رستمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ پیمانکار در استان مشغول اجرای طرح های گازرسانی هستند، افزود: این پیمانکاران در حال گازرسانی به ۵۰ روستای استان هستند که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با اظهار اینکه گازرسانی به ۱۷۵ روستای استان نیز در برنامه قرار دارد، گفت: در سال جاری ۶۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های گازرسانی تخصیص داده که تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شد و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز تا پایان سال صرف می شود.

رستمی با بیان اینکه ۵۹ شهر از ۶۱ شهر استان به صورت کامل گازرسانی شده است، گفت: همچنین از بیش از سه هزار روستا دو هزار و ۴۰۰ روستا نیز گازرسانی شده و به شبکه گاز متصل هستند.

وی با عنوان اینکه ۹۹ درصد شهر و ۹۵ درصدد روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند، با اشاره به افزایش مصرف گاز اظهار داشت: دستور محدودکردن مصرف گاز صنایع به مدت پنج روز ابلاغ شد.

مایلی رستمی میزان مصرف گاز استان را ۳۸ میلیون مترمکعب ذکر گرد و گفت: این درحالی که میانگین مصرف گاز در استان ۳۰ میلیون مترمکعب بوده و در زمان سرما به ۳۷ میلیون مترمکعب رسیده است.

کد خبر: ۱۳۲٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha