۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
۱۵۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب پایدار اختصاص می‌یابد
نماینده مردم همدان در مجلس:

۱۵۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب پایدار اختصاص می‌یابد

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل تنش آبی همدان خبر داد و گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب پایدار اختصاص می‌یابد.

به گزارش بازار؛ حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با بیان اینکه جلسات متعددی در راستای برقراری آب پایدار همدان و کاهش تنش آبی در استان برگزار شده است، اظهار کرد: آخرین پیگیری در نشست امروز با رئیس جمهور بود به طوری که پیشرفت پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تنها ۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری نیاز است تا آب مورد نیاز به همدان‌ منتقل شود افزود: باید اتمام پروژه‌هایی که ناقص مانده از جمله بحث آب پایدار همدان در دستور کار قرار گیرد.

فلاحی در ادامه به یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه تأمین آب و انتقال آب به منازل مردم اشاره کرد و گفت: باید در ردیف بودجه امسال این اعتبار پیش‌بینی شود یا حتی اعتبار ویژه در نظر گرفته شود تا قبل از شروع فصل گرما به پایان برسد.

فلاحی با تاکید بر اینکه این پروژه قسمتی از مشکل آب را حل می‌کند به این ترتیب که از تنش آبی جلوگیری می‌شود اگرچه برای تأمین آب همیشگی اقدامات دیگری لازم است یادآور شد: مسؤولان باید اهتمام ویژه داشته باشند و به محض اختصاص بودجه این پروژه عملیاتی شود.

کد خبر: ۱۳۲٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha