۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
سطح اراضی صنعتی مازندران به ۳۰۰۰ هکتار افزایش می یابد/ ایجاد شهرک بزرگ
استاندار مازندران:

سطح اراضی صنعتی مازندران به ۳۰۰۰ هکتار افزایش می یابد/ ایجاد شهرک بزرگ

ساری - استاندار مازندران گفت: با ایجاد بزرگترین شهرک صنعتی به مساحت بیش از یک‌هزار هکتار، سطح اراضی صنعتی استان به حدود سه هزار هکتار خواهد رسید.

 به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان، شامگاه دوشنبه در نشست با معاون وزیر صمت درباره ایجاد شهرک صنعتی در شرق استان، با اشاره به اینکه ۴۲ شهرک و نواحی صنعتی به مساحت یک‌هزار و ۹۰۰ هکتار در استان فعال است، گفت: بزرگترین شهرک صنعتی در شرق استان با مساحت هزار هکتاری ایجاد می شود.

وی خواستار ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنایع تبدیلی  تکمیلی بخش کشاورزی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شد و گفت: ایجاد شهرک صنعتی در شرق استان می تواند به توسعه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات کمک شایانی داشته باشد.

وی مازندران را دارای پتانسیل بالا برای توسعه کشت گلخانه ای و فعالیت های حوزه کشاورزی دانست و گفت: باید سرمایه گذاری لازم در زمینه توسعه فعالیت های کشاورزی و گلخانه ای در استان صورت گیرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه توسعه شهرک های صنعتی می‌تواند در ایجاد اشتغال پایدار، ارتقای رونق تولید و شکوفایی اقتصادی نقش اساسی داسته باشد، گفت: ایجاد بزرگترین شهرک صنعتی می تواند زمینه شکوفایی اقتصاد استان را فراهم کند.

کد خبر: ۱٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha