۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
۲۳۰ هزار ماسک روزانه با همت جهادگران در گلستان تولید می‌شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان:

۲۳۰ هزار ماسک روزانه با همت جهادگران در گلستان تولید می‌شود

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: در حال حاضر روزانه ۵۰ هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی در گلستان تولید می‌شود که به زودی این ظرفیت به ۲۳۰ هزار ماسک در روز می‌رسد.

محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از همان بدو شیوع کرونا همپای دیگر نهاد به کمک ستاد مبارزه با کرونا آمد و تولید ماسک و توزیع اقلام بهداشتی در دستور کار این نهاد قرار گرفت.

وی به فعالیت کارگاه تولید ماسک در کردکوی مربوط به گروه جهادی همکار ستاد فرمان حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: دراین کارگاه روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک سه لایه تولید و از طریق سامانه فروش الکترونیکی وارد بازار می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان ادامه داد: گروه جهادی این ستاد در نظر دارد به زودی با ایجاد کارگاه های تولیدی در شهرستان های گرگان و علی آبادکتول میزان تولید ماسک را به روزانه ۱۵۰ هزار عدد برساند.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک با ایجاد کارگاه های جدید و با همت جهادگران استان تولید ماسک توسط جهادگران در استان به ۲۳۰ هزار عدد در روز می‌رسد.

سلمانزاده به اقدامات انجام شده توسط این ستاد در مناطق کم برخوردار و محروم استان هم اشاره و بیان کرد: تاکنون بیش از پنج هزار بسته اقلام بهداشتی، ۶ هزار ماسک و پنج هزار بروشور جهت آگاهی بخشی و پیشگیری از شیوع کرونا در مناطق کم برخوردار استان توزیع شده و روند خدمت رسانی ادامه می‌یابد. 

وی از توزیع دو هزار بسته  اقلام بهداشتی شامل ژل ضدعفونی، محلول ضد عفونی و ماسک در بین بیماران خاص و سرطانی و همچنین مددجویان کمیته امداد در استان خبر داد و گفت:

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در واکنش به سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: دولت آمریکا از توفیقات نهادهای انقلابی در خدمت رسانی به مردم و مناطق کم برخوردار عصبانی است و هجمه نابخردانه آمریکا به این ستاد، نشان از قدرت بالای خدمات این ستاد به مردم کشور و ضعف آمریکا در مدیریت بحران‌های پیش آمده در این کشور به ویژه مبارزه با بیماری ویروس کرونا است.

کد خبر: ۱۳٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha