۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
احتمال افزایش قیمت ارز دیجیتال Axie تا ۷۵ دلار| بازار همچنان معلق است
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت ارز دیجیتال Axie تا ۷۵ دلار| بازار همچنان معلق است

آغاز توقف ریزش در بازار ارزهای دیجیتال و همچنین اجرای پروژه بلاکچینی قوی «رونین» توسط اکس اینفینیتی، می تواند نوید بخش افزایش قیمت این ارز تا ۷۵ دلار و بالاتر باشد.

به گزارش بازار، قیمت ارز «اکس اینفینیتی» طی هفت روز گذشته نسبتاً ثابت مانده است. با این حال، از ژانویه، این ارز نیز به صورت جانبی معامله شده است و علیرغم بارها تلاش، نتوانسته از سطح حمایت بلندمدت ۴۸ دلار خارج شود.

بازار جانبی AXS پس از یک حرکت نزولی ناشی از تکانشی که در ۲۷ ژانویه آغاز شده و منجر به کاهش بیش از ۴۰ درصد از ارزش آن بود، ایجاد شد.

با این حال، پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ها پس از اینکه توسعه‌دهندگان اکس اینفینیتی از انتشار توکن حاکمیتی دیگری برای بلاک چین رونین ( Ronin ) خود خبر دادند، افزایش یابد. توکن حاکمیت Ronin بر روی همان پلتفرم اکس اینفینیتی کار می‌کند. به نظر می رسد معرفی توکن حاکمیت رونین تأثیر مثبتی بر Axie Infinity داشته و می تواند قیمت این ارز محبوب را تا حد زیادی افزایش دهد.

تحلیل قیمت AXSUSD
اکس روز گذشته بازار را با قیمت ۴۷ دلار باز کرد و به بالاترین حد ۴۸ دلار و پایین ترین سطح ۴۵ دلار رسید. این ارز دیجیتال در ۸ نوامبر ۲۰۲۱ وارد یک روند نزولی بلندمدت شد و از آن زمان، در یک کانال نزولی ممعامله می شود.

احتمال افزایش قیمت ارز دیجیتال Axie تا ۷۵ دلار| بازار همچنان معلق است



با این حال، اخیرا ریزش قیمت ها متوقف شده و از ۲۲ ژانویه، بازار کریپتو در حال تلاش برای تعیین جهت جدید است.

با نگاهی به نمودار روزانه، متوجه می شویم که قیمت ها اخیراً از خط روند پایین تر یک روند نزولی جهش کرده اند. از سوی دیگر، قیمت ها همچنین نتوانسته اند سطوح حمایت بلندمدت ۴۷ دلار را بشکنند و در عوض به صورت جانبی معامله می شوند. بر اساس این حقایق، انتظار می رود سطوح پشتیبانی ۴۷ دلار برای اکس اینفینیتی همچنان حفظ شده که منجر به حرکت صعودی این ارز دیجیتال خواهد شد. در طول حرکت صعودی، انتظار می رود قیمت ها به سطوح مقاومت ۷۵ دلار و ۸۱ دلار برسند.

با این حال، اگر قیمت ها به زیر سطح حمایت ۴۸ دلار بروند، این تحلیل صعودی باطل خواهد شد و این بدان معنی است که سطوح حمایت قبلا شکسته شده و حرکت نزولی بلندمدت ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۳۲٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha