۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب ملایر اختصاص یافت
نماینده مردم ملایر در مجلس:

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب ملایر اختصاص یافت

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب ملایر اختصاص یافت.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم ملایر در مجلس، حجت الاسلام آزادی‌خواه در نشست بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی حوزه آب و فاضلاب شهرستان که پیرو دیدار و جلسه اخیر خود با مدیرعامل آب و فاضلاب کشور تشکیل شد، طرح آبرسانی سد کلان به شهر ملایر را شاهکار دانست و گفت: با وجود کمبود و بحران آب، ذخیره سد کلان ملایر تکمیل است و مشکلی در تامین آب شرب شهر ملایر نداریم.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با بیان اینکه حقآبه سد کلان علاوه بر مصارف شرب، برای کشاورزی نیز تعریف شده است، افزود: در این راستا نارضایتی‌هایی برای روستاهای پایین‌دست سد ایجاد شده که با تشکیل جلسه با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای در مسیر، حق آبه تعیین تکلیف و به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

وی تعیین تکلیف چاه‌های غیرمجاز و هماهنگی لازم برای اصلاح الگوی کشت را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و بیان کرد: به تاسی از سیاست‌های دولت، به دنبال ایجاد طرح‌های پر آب‌بر در این شهرستان نیستیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس بابیان اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب ملایر اختصاص یافت، یادآور شد: مجتمع‌های آبرسانی روستایی باید با سرعت بیشتری اجرا شود و روستاهایی که زیرپوشش این مجتمع‌ها نیستند، با تدبیر درست زیرپوشش قرار گیرند.

کد خبر: ۱۳۲٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha