۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
۳ محور مواصلاتی در استان سمنان مسدود است
با بارش برف در مرز سمنان، گلستان و مازندران؛

۳ محور مواصلاتی در استان سمنان مسدود است

سمنان- بارش برف و یخبندان مسیرهای شهمیرزاد - کیاسر ، جاده چاشم و محور چشمه علی دامغان به کیاسر را تا اطلاع ثانوی مسدود کرد و تردد در این جاده‌ها امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، استقرار سامانه کم فشار بارشی در استان سمنان از روز گذشته بسیاری نقاط شمالی استان را سپید پوش کرده است اما این بارش ها مخاطراتی را هم به دنبال داشته که از جمله آنها می توان به مسدود شدن راه ها و لغزندگی جاده ها اشاره کرد.

پلیس راه استان سمنان در اطلاعیه اعلام کرد که سه محور استان سمنان از دیشب مسدود هستند و فرمانده انتظامی شاهرود نیز از مسدود شدن محور توسکستان خبر داد.

علت بارش برف و یخبندان مسیرهای شهمیرزاد - کیاسر، جاده چاشم و محور چشمه علی دامغان به کیاسر تا اطلاع ثانوی مسدود است و از شب گذشته در جاده‌های شهمیرزاد - فولاد محله، سمنان - فیروزکوه (گردنه بشم)، سمنان - دامغان (گردنه آهوان)، شاهرود - گرگان و شاهرود - آزادشهر (گردنه خوش ییلاق) برف و در سایر جاده‌های استان به صورت پراکنده برف و باران می‌بارد تا جاده لغزنده شود.

در این شرایط همراه داشتن زنجیر چرخ، البسه گرم، مقداری خوراکی و سوخت کافی برای تردد در جاده‌های استان سمنان ضروری است.

بخش های شرقی استان سمنان هنوز درگیر سامانه کم فشار بارشی هستند اما از سمت غرب کم کم اوضاع آرام جوی در استان حاکم شده است.

کد خبر: ۱۳۲٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha