۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
تکمیل پروژه‌های نیمه کاره گیلان ۷۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
استاندار گیلان:

تکمیل پروژه‌های نیمه کاره گیلان ۷۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

رشت- عباسی، استاندار گیلان شمار پروژه‌های ناتمام را در استان ۶۰۰ طرح بیان کرد و گفت: ۷۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها نیاز داریم.

اسداله عباسی در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان گیلان در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود ۶۰۰ پروژه و طرح های نیمه تمام در این استان خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح ها به ۷۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به گیلان برای رفع مشکلات مردم تصمیم گیری می کنیم، افزود: ابتدا بازدیدهای میدانی خواهیم داشت و سپس رئیس جمهور با اقشار مختلف دیدار خواهند داشت.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه جلسه شورای اداری با حضور رئیس جمهور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست خبری، آخرین برنامه تدارک دیده شده برای سفر یک روزه رئیس جمهور به گیلان است.

وی شهرستان های گیلان را میزبان وزرا و نمایندگان آنها دانست و گفت: وزرا و نمایندگان آنها مشکلات مردم را مورد بررسی قرار می دهند و نیازهای مردم در جلسه شورای اداری مطرح و بررسی می شود.

عباسی پروژه راه آهن، آزادراه، تنش آبی، سد سازی و تأمین آب کشاورزی، د چالش پسماند، فاضلاب، وضعیت تالاب انزلی و... و. را از مهم ترین مشکلات گیلان برشمرد.

وی از وجود ۶۰۰ پروژه و طرح نیمه تمام در گیلان خبر داد و یادآور شد: یکی از اهداف سفر رئیس جمهور سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه ها است.

استاندار گیلان نیاز بودجه برای تکمیل تعداد مذکور پروژه ها را بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان اعتبار دانست و متذکر شد: تامین این میزان اعتبار برای تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام گیلان می تواند موجب تحول در این استان شود.

کد خبر: ۱۳۲٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha