۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ویژه سفر رئیس جمهوری در گیلان
استاندار گیلان مطرح کرد؛

راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ویژه سفر رئیس جمهوری در گیلان

رشت- استاندار گیلان از راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری با حضور ۶۰۰ کاربر در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی با اشاره به راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری افزود: این سامانه همواره در دسترس مردم است اما با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری به طور ویژه در اختیار گیلانیان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری از دیروز با حضور ۶۰۰ کاربر در گیلان راه اندازی و مستقر شده و تا پایان سفر ریاست جمهوری، آماده دریافت مشکلات و خواسته های مردم است.

استاندار گیلان در خصوص چگونگی اطلاع مردم از پاسخ مسائل مطرح شده آنان، بیان کرد: مشکلات و مسائل مردم جمع آوری شده و به دستگاه های مرتبط منتقل می شود، دستگاه ها نیز طی مدت دو هفته مکلف به پاسخگویی شایسته به مردم هستند.

عباسی ادامه داد: همزمان با پاسخگویی ۶۰۰ کاربر در سامانه سامد، در ۳۵ دستگاه اجرایی و خدمات رسان استان هم میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی از سوی دولت سیزدهم، مستقر و آماده پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی مردم عزیز است.

وی یادآور شد: همه اهتمام دولت اینست که مردم بتوانند به سهولت مسائل و مشکلات خود را به دولت انتقال دهند.

عباسی اظهار کرد: ارتباط دولت و مردم، ارتباطی صادقانه است و ما مسئولان وظیفه داریم مشکلات مردم به عنوان ولی نعمت انقلاب را نه تنها در ایام سفر پر خیر و برکت رئیس جمهوری، بلکه در همه زمان‌ها به نحو شایسته پاسخ دهیم و رسیدگی کنیم.

کد خبر: ۱۳۱٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha