۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در شهرهای ۴۰ گانه استان بوشهر
مدیر کل شهری استانداری بوشهر مطرح کرد:

تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در شهرهای ۴۰ گانه استان بوشهر

بوشهر- مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر، ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در شهرهای ۴۰ گانه استان بوشهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، هوشنگ رستم‌پور چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: این ایام می‌تواند تبلور خدمات رسانی نظام به مردم باشد که در همین راستا، همه شهرداری‌های استان معرفی پروژه‌های مهم و اثر گذار خود را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه، اطلاع رسانی یکی از محوری‌ترین و هدفمندترین ارکان مدیریت افکار عمومی در جامعه شهری است افزود: اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق سبب می‌شود که مردم با کمیت و کیفیت خدمات‌رسانی آشنا شوند.

دبیر امور شهری و شهرداری‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر خاطر نشان کرد: امور شهری و شهرداری‌ها با در نظر گرفتن نقش مهمی که برای آن دیده شده، مدیریت افکار عمومی را در راستای تبیین اهداف کلی نظام و سیاست‌های دولت مردمی که می‌تواند امید بخش باشد، در دستور کار خود قرار داده است.

رستم‌پور در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت فضا سازی و تبلیغات شهری تصریح کرد: شهرداری‌ها در سطح استان محوریت اقدامات را بر اطلاع رسانی و آماده‌سازی سیما و منظر شهرها و مردم استوار کنند.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین در دهه فجر مدنظر شهرداران استان است گفت: ان‌شاالله در هر برنامه و جلسه‌ای با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بصیرت افزایی به عنوان محور اصلی برنامه‌ها بوده و از امیدآفرینی به عنوان ضرورت انکارناشدنی این روزهای کشور غفلت نشود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر ابراز داشت: گرامیداشت دهه فجر، در حقیقت تجدید بیعت با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب و عاملی برای عقب راندن دشمن، زنده نگه داشتن سنن الهی است که باید همه با تمام توان و امکانات در گرامیداشت آن تلاش و کوشش کنیم، چرا که مناسبت‌ها، به نوعی مظهر حضور، پایبندی و بیعت مجدد مردم با نظام مقدس اسلامی و آرمان‌های انقلاب و امام راحل عظیم الشأن و رهبر معظم انقلاب است.

رستم‌پور به تشریح مهم‌ترین ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی توسط شهرداری‌ها پرداخت و یادآور شد: به منظور هماهنگی با شهرداری‌ها و برگزاری باشکوه‌تر ویژه برنامه‌های دهه فجر پیش‌بینی‌هایی انجام شده است.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری، فضاسازی و مدیریت سیما و منظر شهری، غبارروبی قبور مطهر شهدای والامقام، دیدار با خانواده مطهر شهدا، آذین بندی و نورافشانی شهرها از این برنامه‌هاست.

رستم‌پور اضافه کرد: تشریح خدمات نظام مقدس اسلامی و عملکرد شهرداری‌ها در مراسمات نماز جمعه و شرکت گسترده در همه مراسمات، تخفیف در اخذ پروانه کار و عوارض شهرداری‌ها، جابجایی رایگان شهروندان و اجرای دیوار نگاره‌ها و ...نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱۳۱٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha