۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
پرواز مستقیم همدان - کیش از سرگرفته می شود
از اوایل اسفند؛

پرواز مستقیم همدان - کیش از سرگرفته می شود

همدان - استاندار همدان گفت: پرواز مستقیم همدان - کیش از اوایل اسفند و پرواز همدان - مشهد به زودی با هدف توسعه صنعت گردشگری استان همدان راه‌اندازی و فعال می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه طرح برنامه‌ها و بررسی مشکلات و تنگناهای موجود صنعت گردشگری استان همدان اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی گفت: با حمایت دولت، توسعه و تقویت و زیرساخت‌ها در راستای برندسازی استان و جذب گردشگر به عنوان یک اولویت اجرایی در دستور کار قرار دارد.

استاندار همدان اضافه کرد: همدان با داشتن پیشینه تاریخی و فرهنگی بی‌نظیر، انواع میراث معنوی و طبیعی و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی مهم کشور، می‌تواند گام بزرگی را با حمایت‌های ویژه دولت سیزدهم در حوزه گردشگری برای دوران پساکرونا بردارد.

وی ضعف زیرساخت و نبود امکانات رفاهی در راستای جذب گردشگر را مشکل اصلی این صنعت دانست و گفت: توسعه صنعت گردشگری با استفاده از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاران امکان‌پذیر است.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: دولت در جایگاه حاکمیتی و نظارتی، زمینه افزایش بهره‌وری فعالیت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه را فراهم خواهد کرد.

وی رشد و توسعه استان همدان را مستلزم استفاده بهینه از ظرفیت و زیرساخت‌های موجود دانست و گفت: از ظرفیت‌های فرهنگی باید به نحو مطلوب برای توسعه صنعت گردشگری استفاده کرد.

استاندار همدان گفت: با پیگیری‌ها و مکاتبات انجام شده، پرواز مستقیم همدان - کیش از اوایل اسفند و همدان - مشهد نیز به زودی با هدف توسعه صنعت گردشگری استان راه‌اندازی و فعال می‌شود.


کد خبر: ۱۳۱٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha