۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
بازار سرمایه همچنان در نوسان و اختلال است| انتقاد از ضعف مدیران
عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با بازار:

بازار سرمایه همچنان در نوسان و اختلال است| انتقاد از ضعف مدیران

فیروز جایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد قول و قرارهایی را با مجلس در رابطه با اصلاح بازار سرمایه گذاشت منتها در حال حاضر به هر دلیلی اصلاح وضعیت بازار سرمایه اتفاق نیفتاده است.

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به شرایط نامطلوب بازار سرمایه و ریزش سهام در این بازار اظهار داشت: انتظار این بود که دولت در ماه‌های گذشته برنامه های جدی تر و عملیاتی تری را در رابطه با اصلاح بازار سرمایه ارائه کند.

وی تاکید کرد: همچنین وزیر اقتصاد قول و قرارهایی را با مجلس در رابطه با اصلاح بازار سرمایه گذاشت منتها در حال حاضر به هر دلیلی ااصلاح وضعیت بازار سرمایه اتفاق نیفتاده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متاسفانه همچنان بازار سرمایه دچار نوسانات و اختلالات جدی است، البته بخشی از این مسئله متاثر از مسائل کلی اقتصادی کشور و تحریم ها است و بخشی دیگر هم مربوط به ضعف مدیران است.

این نماینده مجلس بیان داشت: امیدواریم طی یک الی دو ماه آینده وزارت اقتصاد اقدامات و گام‌های موثرتری در بازار سرمایه جهت حفظ سهام سهامداران بردارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: متاسفانه وزارت اقتصاد و دولت برنامه مدون و مناسبی در رابطه با اصلاح بازار سرمایه ارائه نکردند با این حال ما ناامید نیستیم ما دولت را کمک خواهیم کرد تا این شرایط رقم بخورد لذا مجلس آمادگی دارد تا وزارت اقتصاد را در این بخش کمک کند.

کد خبر: ۱۳۱٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha