۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی استان سمنان از سرگرفته می شود
معاون عمرانی استاندار سمنان:

احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی استان سمنان از سرگرفته می شود

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و موازین مرتبط با آن، اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان از هفته آتی از سرگرفته می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری، بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای فنی استان سمنان به میزبانی استانداری، با اشاره به از سر گیری تمام پروژه های عمرانی در دست اجرا در سطح استان سمنان از شنبه هفته آتی، بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزام اصلی اجرای باقی مانده طرح های عمرانی در سطح استان محسوب می شود.

وی احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی استان سمنان را یک ضرورت خواند و تاکید کرد: حفظ سلامت کارگران و پیمانکاران طرح‌های عمرانی می بایست در این طرح ها مد نظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه مسئولان استانی و شهرستانی مسائل مرتبط با حفظ سلامت و ایمنی کارگران را فراهم کنند، گفت: ستاد مقابله با کرونا مصوب کرده که نهاد هایی مانند هلال احمر و دانشگاه های علوم پزشکی شاهرود و سمنان بر روند حفظ سلامت کارگران و پیمانکاران پروژه های عمرانی نظارت کنند.

فخری گفت: از آنجا که اعتبارات بسیار خوبی به پروژه‌های عمرانی استان سمنان تخصیص یافته امیدواریم که این وقفه که به دلیل کرونا روی داد، تاثیری بر اجرای پروژه های استان سمنان نداشته باشد.

کد خبر: ۱۳٬۱۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha