۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
ژل رویال برای چاقی صورت + نحوه مصرف و مضرات

ژل رویال برای چاقی صورت + نحوه مصرف و مضرات

امروزه لاغری صورت و اجزای آن به یکی از دغدغه های مهم بسیاری از افراد تبدیل شده است.

به گزارش بازار، امروزه لاغری صورت و اجزای آن به یکی از دغدغه های مهم بسیاری از افراد تبدیل شده است. لاغری صورت معمولا سن شما را بیشتر از حد معمول نشان می دهد و از شادابی و طراوت چهره شما می کاهد. داشتن صورتی چاق، نه تنها شما را با نشاط و جذاب نشان می دهد، بلکه باعث جوانتر به نظر رسیدن شما نیز خواهد شد.

استفاده از ژل رویال برای چاقی صورت می تواند راه حل موثری برای شما باشد. البته در سال های اخیر، بسیاری از افراد برای چاق کردن صورت خود به داروهای شیمیایی یا جراحی های زیبایی روی آورده اند. تزریق چربی و فیلر به صورت نیز، یکی از پرطرفدارترین روش ها برای چاقی صورت می باشد. اما همانطور که می دانید، نتایج حاصل از انجام جراحی های زیبایی و تزریق های متفاوت دائمی نیست و در مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت و شما مجبور به پرداخت هزینه مجدد برای ترمیم آن هستید. از طرفی انجام این گونه اعمال از ریسک بالایی برخوردار است و می تواند سلامتی پوست شما را تحت تاثیر قرار دهد.

داروها و مکمل های شیمیایی نیز ممکن است در طولانی مدت روی اجزای داخلی بدن شما اثرات مخرب گذاشته و سلامت شما را به خطر بیندازند. پس بهتر است از ماده ای ارگانیک، با کمترین عوارض برای چاق شدن صورتتان استفاده نمایید. شما با استفاده از ژل رویال برای چاقی صورت می توانید علاوه بر گرفتن نتیجه دائمی و صرفه جویی در هزینه ها، سلامت خود را نیز تا حد بالایی تضمین کنید. در این محتوا قصد داریم چگونگی تاثیرگذاری ژل رویال روی چاقی صورت را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

پیشینه ژل رویال برای چاقی صورت

ژل رویال برای چاقی صورت + نحوه مصرف و مضرات

ژل رویال، ماده ای چسبنده و سفید رنگ است که توسط زنبورهای کارگر برای تغذیه ملکه زنبورها و لاروها تولید می شود. این ماده بسیار مغذی است و از هزاران سال پیش از میلاد مسیح، در طب سنتی از آن استفاده های فراوانی می شد. از موارد استفاده از ژل رویال در طب سنتی می توان به استفاده آن برای سلامت پوست و چاقی صورت اشاره کرد. با گذشت سال ها، محققین به این نتیجه رسیدند که وجود ویتامین های متنوع، اسیدهای آمینه، کربوهیدرات، قند، کالری، آنتی اکسیدان، کلاژن و... در ژل رویال، آن را به مکملی قوی برای تقویت سیستم بدن تبدیل کرده است. بنابراین با بررسی های علمی نیز به تاثیرگذاری ژل رویال برای چاقی صورت پی می بریم.

نحوه تاثیر گذاری ژل رویال روی چاقی صورت

همانطور که گفته شد، ژل رویال به عنوان یک مکمل ارگانیک قوی استفاده می شود و می دانید که مکمل ها نقش به سزایی در عضله سازی و حجیم سازی بافت بدن دارند. پس استفاده از ژل رویال برای چاقی صورت هم موثر است و نتایج آن را پس از مدتی به وضوح شاهد خواهید بود. در این قسمت از محتوا سعی داریم به بررسی تاثیر ترکیبات موجود در ژل رویال برای چاقی صورت بپردازیم.

  • کالری: همانطور که می دانید کالری یک ماده، بیانگر ارزش غذایی و انرژی حاصل از آن ماده می باشد. نکته جالب توجه در مورد ژل رویال این است که تنها یک قاشق چایخوری از این ماده بیش از ۲۰ کالری انرژی دارد. یعنی شما با مصرف کمی از این ماده به حد زیادی انرژی دریافتی خود را افزایش خواهید داد که پس از مدتی باعث چاقی صورتتان خواهد شد.
  • کلاژن: این روزها کلاژن، با عنوان اکسیر جوانسازی شناخته می شود. وجود کلاژن در ژل رویال برای چاقی صورت بسیار مفید است چرا که کلاژن موجود در این ژل، باعث پر شدن حفره ها و چروک های پوستی شده و به جوانتر به نظر رسیدن پوست کمک می کند. از طرفی پر شدن خطوط چهره باعث چاقی صورت شما نیز خواهد شد.
  • کربوهیدرات و قند: کربوهیدرات و قند از مواد موثر برای چاقی صورت می باشند که به مقدار متعادلی در ژل رویال وجود دارند و استفاده از ماده ای مانند ژل رویال که حاوی این مواد باشد، به چاق شدن صورتتان کمک می کند.
  • ویتامین های متنوع: یکی دیگر از الزامات چاق و شاداب شدن پوست صورت، دریافت ویتامین های لازم است. ژل رویال با دارا بودن اکثر ویتامین ها این امکان را به شما می دهد که با مصرف روزانه مقدار کمی از آن، ویتامین های مورد نیاز بدن خود را به حد کافی جذب کنید تا صورتی چاق و شاداب داشته باشید.

موارد منع مصرف ژل رویال

ژل رویال برای چاقی صورت + نحوه مصرف و مضرات

ژل رویال، ماده ای کاملا ارگانیک است و فاقد محتویات شیمیایی می باشد و مصرف آن برای بسیاری از افراد بدون عوارض و بلامانع می باشد. اما لازم است در مواردی حین استفاده از این ماده، جوانب احتیاط را رعایت کنید. برای مثال، اگر قبلا نسبت به عسل، یا نیش زنبور واکنش های آلرژیک نشان داده اید، بهتر است از مصرف این ماده اجتناب کنید یا حداقل قبل از مصرف آن با پزشک مشورت نمایید تا در صورت بروز مشکل شما را راهنمایی کند. همچنین استفاده موضعی از این ژل می تواند روی بعضی پوست ها ایجاد حساسیت کند. پس بهتر است قبل از مصرف موضعی ژل رویال، مقدار خیلی کمی از آن را روی پوست خود تست کنید و در صورت بروز حساسیت، از مصرف آن خودداری نمایید.

نحوه استفاده از ژل رویال برای چاقی صورت

طریقه مصرف ژل رویال برای مصارف متفاوت متعدد است. استفاده از ژل رویال برای چاقی صورت به دو روش خوراکی و موضعی انجام می شود. در مورد استفاده موضعی از رویال ژل، شما می توانید لایه ای نازک از این ژل را روی پوست صورت خود ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود و پس از مدتی آن را بشویید. این کار را هر روز تکرار کنید تا به شادابی پوست خود بیفزایید.

از طرفی می توانید این ژل را به صورت خوراکی نیز مصرف نمایید. مصرف خوراکی این محصول می تواند به صورت مصرف مستقیم یا ترکیب شده با مواد دیگر مانند عسل، یا آب باشد. فقط باید توجه داشته باشید، برای مصرف آن دوره ای تعیین کنید و به صورت مداوم از آن استفاده نکنید. برای مثال پس از مصرف یک دوره ۱۵ روزه، یک هفته از مصرف آن خودداری کنید و بعد از گذشت یک هفته، دوباره از آن استفاده نمایید. برای خرید ژل رویال اصل میتوانید به فروشگاه آهوتا مراجعه کنید.

امیدواریم مطالب تهیه شده، زمینه مناسب جهت آگاهی از تاثیر گذاری ژل رویال برای چاقی صورت را برای شما فراهم کرده باشد.

کد خبر: ۱۳۱٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha