۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
خدمات رسانی موکب گروه جهادی «یاوران مهارت» به هم وطنان سیل زده جنوب کرمان
با تأکید رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای صورت گرفت؛

خدمات رسانی موکب گروه جهادی «یاوران مهارت» به هم وطنان سیل زده جنوب کرمان

با تأکید رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در پی وقوع سیل در بسیاری از روستاها و برخی از شهرهای جنوب استان کرمان، خدمات رسانی موکب گروه جهادی «یاوران مهارت» به هم وطنان سیل زده انجام شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، غلامحسین حسینی نیا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کمک رسانی مربیان و کارشناسان رشته های برق، تعمیرات لوازم خانگی و تأسیسات در مناطق سیل زده و ارائه خدمات به سیل زدگان جنوب استان، بیان داشت: سیلاب، خسارات سنگینی را برای هم میهنان عزیزمان به بار آورد اما نکته مثبت و دلگرم کننده این رویداد این بود که از همان ابتدا، مردم و تمام ارکان کشور اعم از نهادهای دولتی و خصوصی به صورت هماهنگ و یکدل آستین همت بالا زده اند تا به بهترین نحو و در سریعترین زمان خسارات و آسیب های حاصل از این سیلاب را کاهش دهند.

حسینی نیا، تصریح کرد: موکب خدمت رسانی گروه جهادی «یاوران مهارت» آموزش فنی و حرفه ای در منطقه جنوب استان کرمان، تا ایجاد ثبات در منطقه حضور خواهند داشت.

وی از حضور و خدمت رسانی گروه جهادی «یاوران مهارت»، از ۲۶ دی ماه تا کنون در شهر جازموریان خبر داد و افزود: شست‌وشو، ایمن‌سازی، تعمیر و راه‌اندازی لوازم خانگی منازل سیل زده، پمپ‌های آب و اصلاح لوله‌های آب آشامیدنی از خدمات ارائه شده این گروه جهادی به سیل‌زدگان روستاهای بخش جازموریان بوده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تقدیر از همدلی و همراهی همکاران و مربیان بخش دولتی و خصوصی، اظهار داشت: در حال حاضرگروه جهادی «یاوران مهارت»، در روستای ناز دشت و سبزدشت منطقه سیل زده زهکلوت جنوب کرمان مشغول خدمت رسانی می باشند.

کد خبر: ۱۳۱٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha