۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
عملیات روکش آسفالت در ۴۰ کیلومتر از راه‌های استان سمنان انجام شد
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان:

عملیات روکش آسفالت در ۴۰ کیلومتر از راه‌های استان سمنان انجام شد

سمنان- معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی و رفاه حال مسافران عملیات روکش آسفالت در ۴۰ کیلومتر از راه‌های این استان انجام‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا عرب احمدی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان به میزبانی اداره کل ضمن بیان اینکه عملیات روکش آسفالت در ۴۰ کیلومتر از راه‌های استان انجام‌شده است، اظهار داشت: این پروژه باهدف افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی و رفاه حال مسافران اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای عملیات اصلاح شیب شیروانی در ۱۴۵ کیلومتر از راه‌های استان سمنان نیز انجام‌شده است، افزود: در یک سال گذشته ۲۵ هزار و ۶۰ مترمربع از محورهای مواصلاتی با استفاده از آسفالت لکه‌گیری شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با تأکید بر اینکه بهسازی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه از مهم‌ترین رویکردهای این سازمان است، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته اقدامات کوتاه‌مدت و پیشگیرانه متعددی شامل تعریض محور، نصب علائم، مسیر نما، پاسگان ریل و اجرای شیارهای لرزاننده عرضی در ۱۰ نقطه پرحادثه محورهای مواصلاتی استان انجام‌شده است.

عرب احمدی بابیان اینکه مجموعه عوامل راهداری با همفکری و همدلی، درصدد ارائه خدمات مطلوب‌تر راهداری است، یادآور شد: در جهت ارتقاء امنیت عبور و مرور در سطح جاده‌های مواصلاتی داشته و امیدواریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

کد خبر: ۱۳٬۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha