۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
بهبود رفاه زنان شاغل از اولویت های مهم دولت سیزدهم است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بهبود رفاه زنان شاغل از اولویت های مهم دولت سیزدهم است

عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حفظ کرامت و منزلت زنان و بهبود رفاه زنان شاغل را از اولویت های مهم دولت سیزدهم عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی «حجت الله عبدالملکی» در مراسم بزرگداشت روز زن ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: دردولت سیزدهم، بیشترین حمایت از مادران به نسبت تعداد فرزندانی که دارند انجام می شود.

وی افزود: دروزارت تعاون کارورفاه اجتماعی، برحفظ جایگاه بانوان تاکید داریم.

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی اضافه کرد: بانوان همکار ما دراین وزارتخانه توانمندی‌های ویژه‌ای دارند؛ در مدت پنج ماه خدمت، تعدادی از این خواهران با توانمندی ویژه شناسایی شده‌اند.

عبدالملکی تاکید کرد: دروزارت مردم به انتصاب خواهران انقلابی، توانمند و متخصص تاکید ویژه داریم که تا کنون تعدادی از این بانوان منصوب و در آینده نیز انتصاب تعداد بیشتری از زنان را در رده مدیریتی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: نیمی از جمعیت جامعه مخاطب وزارت مردم، بانوان هستند که باید در سیاستگذاری ها مورد توجه باشند.

عبدالملکی گفت: در جامعه مدرن امروزی، شان زن آن گونه که باید مورد توجه نبوده است و بشر در دوره تمدن جدید این جایگاه را نادیده گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد :جوهره وجودی زن به عنوان موجودی مقدس به قدر لازم مورد تمرکز قرار نگرفته و اعتقاد من بر این است که شان و کرامت خانم ها قابلیت توجه بیشتری دارد.

عبدالملکی خاطرنشان کرد : مادر تا لحظه آخر زندگی فرزند، دل سوزترین است و آرزو داریم روزی برسد که زن، مادر و همسر با کرامتی که مورد نظر پیامبر اسلام بوده است مورد توجه قرارگیرد.

در این مراسم از بانوان برگزیده دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و عصمت احمدیان مادر شهیدان اسماعیل و ابراهیم فرجوانی به عنوان مادران نمونه تقدیر شد.

سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی درمحل این وزارتخانه برگزار شد.

کد خبر: ۱۳۱٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha