۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
بانک توسعه تعاون قزوین ۳ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرد

بانک توسعه تعاون قزوین ۳ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرد

قزوین– مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان قزوین از پرداخت سه هزار و ۷۹ فقره تسهیلات در سال رونق تولید به واحدهای صنعتی و کشاورزی استان با اولویت بخش تعاون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان قزوین، یونس کلانتری افزود: بانک توسعه تعاون در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با وظیفه تقویت بخش تعاون تاسیس گردیده و طی بیش از یک دهه فعالیت خود عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی گفت: این عملکرد در سال گذشته در شرایط سخت تحریمی حاکم در کشور کاملا ماهیت حمایتی و توسعه‌ای داشت به طوری که ۹۵ درصد تحقق برنامه‌های اشتغال در استان با حمایت‌ها و اقدامات توسعه‌ای این بانک صورت گرفته است.

کلانتری در ادامه افزود: تشکیل صدها پرونده تسهیلاتی در قالب انواع بسته‌های حمایتی، بررسی کارشناسی و فنی و در نهایت پرداخت سه هزار و ۷۹ فقره تسهیلات طی ۱۲ ماه سال ۹۸ بخش دیگری از عملکرد این بانک در سال رونق تولید بوده است.

کلانتری با اشاره به بسته‌های تسهیلاتی پرداخت شده، گفت: انواع تسهیلات تبصره‌ای بند ب تبصره ۱۶ و بند الف تبصره ۱۸ در بخش‌های کشاورزی و صنعتی، تسهیلات مشاغل خانگی، کمیته امداد، سازمان بهزیستی و نیز انواع تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، تسهیلات قرض الحسنه و تسهیلات ازدواج و تسهیلات حمایتی به سیل زدگان از جمله این تسهیلات بوده اند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان قزوین اعتبار تخصیص یافته به پرونده‌های تسهیلاتی پرداخت شده در سال ۱۳۹۸ را بالغ بر سه هزار میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: بانک توسعه تعاون علاوه بر توانمند سازی واحدهای تولیدی و کارخانجات استان با پرداخت این حجم از اعتبار حمایتی، گام‌های موثری در ایجاد اشتغال جدید و حفظ اشتغال و سرمایه موجود برداشته است.

کلانتری با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال «جهش تولید» به اهمیت نقش توسعه‌ای بانک توسعه تعاون اشاره کرد و افزود: امیدواریم در سال جدید بیش از پیش با تمام توان در میدان اقتصادی حضوری پر رنگی داشته باشیم و برای تقویت بخش تولید و رسیدن به سیاستگذاری سال جدید نقش آفرینی کنیم.

کلانتری در ادامه افزود: پیرو تصمیمات شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان، این بانک آمادگی خود را جهت پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تولید کننده مواد بهداشتی و ضدعفونی به ویژه در شرایط مقابله با پاندمی جهانی ویروس کرونا اعلام می‌کند.

کد خبر: ۱۳٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha