۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
میزان گندم وارداتی به زنجان افزایش یافته است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان:

میزان گندم وارداتی به زنجان افزایش یافته است

زنجان- زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: میزان گندم وارداتی به استان نسبت به سال گذشته افزایش داشته و گندم وارداتی در هفت کارخانه تخلیه شده است.

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در راستای تامین آرد مورد نیاز استان ۱۲ هزار تن گندم به استان زنجان وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان گندم وارداتی به استان نسبت به سال قبل افزایش داشته است، تصریح کرد: گندم وارداتی در هفت کارخانه تخلیه شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه نان زنجان به لحاظ کیفی جزو نان‌های برتر کشور است، افزود: این ارزیابی توسط مرکز غلات کشور صورت گرفته است.

زمانی با اشاره به بازرسی مستمر از نانوایی‌های استان به لحاظ ارتقای کیفی گفت: ارتقای کیفیت نان و کسب رضایت شهروندان از مصرف نان از اهداف این اداره کل است.

وی با اشاره به اینکه به علت برودت دمای هوا و بارش برف فعالیت برخی از نانوایان دچار مشکل شد، افزود: در همین راستا فعالیت ۷۰ نانوایی دو شیفته شده و از این تعداد، ۵۰ واحد خبازی در سطح شهر زنجان و مابقی در سایر شهرستان‌های استان، تا اطلاع ثانوی بصورت فعال در دوشیفت کاری به مدت چهار روز فعالیت می کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان افزود: همچنین قبل از بارش برف نیز دو هزار تن آدر خانه پز میان خانوارهای روستایی فاقد نانوایی توزیع شد.

کد خبر: ۱۳۱٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha