۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
گاز شهرک های صنعتی زنجان تا چهارشنبه قطع است
رئیس صمت زنجان:

گاز شهرک های صنعتی زنجان تا چهارشنبه قطع است

زنجان -فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: قطعی گاز تا روز چهارشنبه در شهرک های صنعتی زنجان ادامه دارد.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: از روز شنبه گاز شرکت شهرک‌های صنعتی قطع است البته آمار دقیقی از میزان قطعی نداریم.

وی با اشاره به اینکه طبق آنچه گفته شده قطعی گاز تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: البته ما دنبال این هستیم که مصرف مدیریت شود، چون قطعی گاز در واقع ساده‌ترین راه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه مصرف و قطعی گاز و قطع کردن ساده ترین راه است، گفت: حداقل برای واحدهای تولیدی برای گرمایش پرسنل قطع نشود، البته با دستوری که استاندار داده است، شرکت نفت مازوت مورد نیاز را تامین کرده است.

فغفوری با اشاره به اینکه به دنبال رعایت مسائل محیط زیستی و همچنین تامین سوخت مورد نیاز شهرک‌ها هستیم، افزود: برخی در خط تولیدشان مصرف گاز دارند، ولی برخی برای مصارف تولید، گاز مصرف نمی‌کنند و این نیاز پرسنل است، یعنی مصرفی همانند مصارف خانگی دارند که باید گازشان تامین شود.

وی با اشاره به اینکه فعلا علت قطعی گاز مشخص نشده است، گفت: ما بررسی می کنیم که قطعی گاز به خاطر افت فشار است یا به خاطر کمبود که در صورت مشخص شدن موضوع، اقدامات لازم در کمک به شهرک ها انجام می شود.

کد خبر: ۱۳۱٬۱۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha