۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
۸۵درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید زنجان اجرایی شد
استاندار زنجان:

۸۵درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید زنجان اجرایی شد

زنجان - استاندار زنجان گفت: طی سال گذشته ۸۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شد که ۹۶۰ مصوبه داشت و ۸۵ درصد مصوبات اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از استانداری زنجان، فتح الله حقیقی در دومین جلسه ستاد تسهیل و رونق موانع تولید زنجان که به صورت ویدیو کنفرانس در جوار واحدهای تولیدی ابهر با اعضای کارگروه برگزار شد، افزود: طی سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی با ۵۲۰ نفر اشتغال به چرخه تولید بازگشت و چند واحد بزرگ نیز آماده است تا به محض ریشه کن شدن بیماری کرونا با حضور مسئولان عالی رتبه کشور افتتاح شود.

وی اظهار داشت: بیشتر هدف‌گذاری های صورت گرفته برای رونق تولید در زنجان محقق شد و نتایج مثبتی به‌همراه داشت.

استاندار زنجان یادآور شد: برای سال جدید وظیفه ما حفظ و صیانت از وضعیت اشتغال و تولید فعلی و همچنین بهبود شرایط کسب و کار است.

حقیقی با بیان اینکه سال گذشته یکی از بهترین سال‌های تولید و عملکرد اقتصادی استان بود، افزود: با همراهی مجموعه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی که چهار تا ۱۵ سال تعطیل بودند احیا شد و امسال نیز باید بتوانیم از تسهیلاتی که دولت برای رونق تولید اختصاص خواهد داد بهترین استفاده را ببریم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت واحدهای تولیدی گفت: باید فعالیت واحدها بر اساس پروتکل اعلامی باشد و سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم پیگیر سهم استان از اعتبارات مصوب شده برای واحدهایی که از کرونا آسیب دیده اند باشد.

استاندار زنجان همچنین بر تدوین نقشه راه استان برای جهش تولید بر اساس واقعیت ها و بسترهای مناسب استان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تاکید کرد.

حقیقی ابراز داشت: طی سال گذشته ۸۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان تشکیل شد که ۹۶۰ مصوبه داشت و ۸۵ درصد مصوبات اجرایی شد.

کد خبر: ۱۳٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha