۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
جشنواره زمستانه فروش انواع باتری ماشین در امداد باتری

جشنواره زمستانه فروش انواع باتری ماشین در امداد باتری

شاید برای شما پیش آید، درست در زمانی که عجله دارید و یا اینکه به مهمانی و یا محل کار خود رفته اید، ساعاتی بعد پشت فرمان بنشینید و استارت بزنید.

به گزارش بازار، شاید برای شما پیش آید، درست در زمانی که عجله دارید و یا اینکه به مهمانی و یا محل کار خود رفته اید، ساعاتی بعد پشت فرمان بنشینید و استارت بزنید. خودرو استارت نمی خورد!؟ چه اتفاقی افتاده؟ نگران نباشید. احتمالا باتری ماشین خالی و یا خراب شده. در صورت مواجهه با این مشکل می توانید با امداد باتری تماس بگیرید و در هر ساعت از شبانه روز باطری ماشین خود را رایگان تعویض کنید.

در چنین زمانهایی برای تعویض باتری ماشین کافیست با شماره ۱۶۰۱ (بدون کد) تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت باتری ماشین شما تعویض گردد. کارشناسان دوره دیده امداد باتری در هرساعت از شبانه‌روز آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان درزمینه‌ی باتری ماشین و موارد مرتبط هستند. فهرست قیمت انواع باتری ماشین را در وب‌سایت (https://۱۶۰۱.co) می‌توانید مشاهده کنید. انواع برندهای ایرانی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باتری و برندهای خارجی در امداد باتری آماده‌ی عرضه به شما مشتریان عزیز است.

قبل از اینکه ادامه مطلب را مطالعه کنید لازم است بدانید که امداد باتری استارتاپ تخصصی نصب و تعویض باتری خودرو در محل است که می‌تواند به‌کمک شما بیاید. حمل و نصب و تعویض خودرو کاملا رایگان است و شما فقط هزینه‌ی خود باتری را پرداخت خواهید کرد و هیچ هزینه‌ی دیگری از شما دریافت نخواهد شد. بعد از اینکه باتری مورد نظر را انتخاب کردید مشخصات و آدرس شما در سیستم ثبت می‌شود و زمان نصب اعلام می‌گردد. در سریع‌ترین زمان ممکن در کنار شما خواهیم بود.

مزایای درخواست خدمات از امداد باتری

امداد باتری، سعی دارد در کنار کسب درآمد باتوجه به قیمت مناسب و منصفانه نسبت به برخی از فروشگاهها، کالای با کیفیت وهمچنین خدمات خوب در جهت رضایت مشتری ارائه کند.

  1. ما تنها امداد باتری رسمی در کشور هستیم.
  2. انتخاب باتری مناسب خودروی شما مطابق با استاندارد همان خودرو برای آسیب ندیدن و باطل نشدن گارانتی ماشین شما
  3. خدمات مشاوره رایگان
  4. خدمات تست دینام و حتی باتری فرسوده شما به جهت اطمینان بیشتر
  5. امکان پرداخت هزینه در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
  6. خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
  7. امکان خرید در تمام روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز

برندهای باتری ماشین موجود در ایران و عرضه شده توسط امداد باتری:

باتری واریان :

بی‌شک همه ما با برند صبا باتری آشنا هستیم و می‌دانیم که یکی از مشهورترین‌هاست. باتری واریان صبا باتری یک برند کاملا ایرانی است که انواع مختلف باطری ماشین را ارائه می‌کند. معمولا طول عمر بالایی داشته و مورد قبول بسیاری از مشتریان است. این برند دارای هر دو مدل باطری ماشین است که در ظرفیت‌های ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۰، ۷۴، ۹۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۷۰ و ۲۰۰ آمپر موجود است.

با وجود تولیدات انبوه باتری خودرو و دارا بودن ویژگی‌های عالی، می‌توان گفت رقابت خیلی خوبی بین این برند با برندهای خارجی برقرار است. اما سوال مهم اینجاست، چرا باتری واریان صبا باتری انتخاب هوشمندانه و اقتصادی هست؟

به دو دلیل می‌توانیم انتخاب باتری واریان برند صبا باتری را هوشمندانه و کاملا اقتصادی بدانیم. قیمت مناسبی نسبت به عملکرد و کارایی خود دارد. یعنی در بازار داخلی در بین سایر برندها از نظر اقتصادی حرف اول را می‌زند. اگر قیمت باتری ماشین برای شما مهم است، پس پیشنهاد می‌کنیم صبا باطری را انتخاب کنید. عمر طولانی در ازای نگهداری درست. اگر به خوبی از باطری ماشین خود نگهداری کنید و برخی موارد را رعایت بفرمایید، دست کم به مدت یک سال باطری واریان صبا باتری دچار مشکل نخواهد شد و برای شما کار می‌کند.

باتری کاسپین :

شرکت توسعه منابع انرژِی توان همان شرکت باتری سازی نیرو است که ده ها سال در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می شناسند. به جرات می توان گفت یکی از بزرگترین تولید کنندگان باتری در صنعت باتری ماشین در خاورمیانه صبا باتری می باشد که با ۴۰ سال سابقه درخشان در تولید باتری بسیار خوش نام و قابل اعتماد می باشد که مطابق با استانداردهای بین المللی در بازارهای داخلی و خارجی خوش درخشیده است. مهم ترین ویژگی که سبب شده است صبا باتری در بین باتری های ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد قیمت های اکونومی و مناسب این گروه از باتری ها می باشد. در ضمن صبا باتری با اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و دو مدل استاندارد اروپایی ( EN ) و ژاپنی ( IIS ) طی سالیان متوالی برای انواع باتریهای خودرو، نشان دهنده اهتمام این شرکت به خواسته ها و الزامات قانونی می باشد.

جشنواره زمستانه فروش انواع باتری ماشین در امداد باتری

باتری برند کاسپین (به انگلیسی Kaspian) یکی از برندهای تولیدی شرکت صبا باتری ایران می باشد. کارخانه های باتری سازی در ایران و سایر نقاط جهان علاوه بر تولید باتری با اسم اصلی خود اقدام به تولید باتری با برندهای مختلف می کنند. شرکت صبا باتری ایران نزدیک به ۲۰ برند باتری را تولید و به بازار مصرف ایران عرضه می کند. باتری کاسپین صبا باتری از نوع باتری MF است که مورد استفاده در خودروهای سواری می باشد و نیاز به نگهداری ندارد. باتری کاسپین نسبت به بقیه باتری ها طول عمر بیشتری دارند.

باتری ولتا :

شرکت نیروگستران خراسان در سال ۱۳۸۰ با مشارکت شرکت احیاء صنایع خراسان به میزان ۷۰% و شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به میزان ۳۰% با هدف تولید باتریهای استارتر خودرویی به منظور تامین نیاز ایران خودرو و بازار یدک آغاز به کار نمود که در دی ماه سال ۱۳۹۵ سهام احیاء خراسان و ایران خودرو توسط آقای محمدرضا فلاح زیارانی خریداری گردید. این شرکت اولین تولید کننده باتری سیلد کلسیمی در ایران بوده و در حال حاضر با تولید حدود ۸۰ میلیون آمپر ساعت انواع باتری استارتی، ذخیره ساز، صنعتی و بک آپ در سال تامین کننده اصلی باتری مورد نیاز شرکت ایران خودرو می‌باشد. باتری ولتا به انگلیسی VOLTA از برندهای باطری شرکت نیرو گستران خراسان می باشد. باتری های مورد استفاده برای سواری از نوع سرب کلسیمی می باشند و به اصطلاح بازار ایران اتمی خشک هستند. باتری های مورد استفاده برای خودروهای سنگین از نوع سربی درپوش دار هستند که نیاز به تعویض آب باتری دارند.

باتری کومهو :

باتری کومهو Kumho در کارخانه وایا باتری صدرا در ایران تولید می شود. به دلیل مشابهت نام برند باتری با کارخانه تولید لاستیک کومهو کره جنوبی بعضی افراد به اشتباه تصور مینمایند این باتری تولید کره جنوبی میباشد، اما توجه فرمایید این باتری کاملا ساخت ایران میباشد. باتری کومهو در شرکت وایا باتری صدرا دارای ضمانت تعویض ۶ الی ۱۲ ماهه هستند. گارانتی ۱۲ ماهه مخصوص خودرو های سواری و شخصی بوده، و گارانتی ۶ ماهه مخصوص خودرو های عمومی، خودروهای نیمه سنگین و سنگین می باشد. در واقع باتری های ۵۰ الی ۷۴ آمپرساعت که برروی خودرو شخصی نصب گردد دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض است و باتری های ۵۰ الی ۷۴ آمپرساعت که روی خودروهای عمومی نظیر تاکسی نصب گردد دارای ۶ ماه ضمانت تعویض است. همچنین باتری های بالای ۸۸ آمپرساعت که مخصوص خودرو های نیمه سنگین و سنگین است نیز دارای ۶ ماه ضمانت تعویض هستند. باتری های کومهو وایا باتری در هر دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ و در آمپرساعت های (ذخیره برق) مختلف یعنی ۵۰ – ۵۵ – ۶۰ کوتاه– ۶۰ آمپر ساعت بلند مطابق با شماره فنی ۵۶۰۶۸ و ۵۶۰۶۹ مخصوص خودروهای خارجی – ۶۶ – ۷۰ آمپرساعت بلند مطابق با شماره فنی ۵۷۰۲۴ و ۵۷۰۲۹ مخصوص خودروهای خارجی – ۷۴ – ۸۸ – ۹۰ – ۱۰۰ – ۱۵۰ – ۱۷۰ – ۲۰۰ تولید می گردد. به طور کلی وایا باتری محصولات خود را در دو سری L و N تولید می کند.

تست دینام و باتری فرسوده ماشین شما

ما تضمین می‌کنیم که شما در بهترین و به‌صرفه‌ترین شرایط، باتری ماشین خود را خواهید خرید. ممکن است بعضی از شما عزیزان اطلاعات کافی در مورد آمپر مناسب باتری ماشینتان را نداشته باشید. سایت امداد باتری کار را برای شما آسان کرده است. کافیه شما ماشینتان را در سایت جستجو و انتخاب کنید. باتری‌های مناسب ماشین شما به تفکیک قیمت و برند به شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید برند دلخواهتان را سفارش دهید. پس از سفارش مشاوران ما با شما تماس می‌گیرند و مجدد مدل ماشین شما را چک می‌کنند و بعد از حصول اطمینان باطری ماشین شما کمتر از ۱ ساعت در هر نقطه‌ای از تهران روی ماشینتان نصب می‌شود. در کنار همه خدماتمان در صورت درخواست شما دینام ماشین شما را هم به‌ تست می‌کنیم تا شما از وضعیت سلامت دینام ماشین خود با خبر شوید.

جشنواره زمستانه فروش انواع باتری ماشین در امداد باتری

بهترین قیمت‌های باتری ماشین را از امداد باتری بخواهید فقط با یک تماس با تلفن ۱۶۰۱

امداد باتری نماینده رسمی صبا باتری و نماینده رسمی توزیع و نصب باتری‌های این شرکت در تهران می‌باشد. همچنین نماینده رسمی فروش باطری اوربیتال وان و باتری سوزوکی هم می‌باشد. شما در امدادباتری می‌توانید انواع باتری‌های ایرانی و خارجی را انتخاب نمایید. ما به شما تضمین می‌دهیم بهترین قیمت باطری ماشین به شما پیشنهاد شده است. همچنین به خاطر فروش زیاد باتری ماشین تاریخ تولید همه باتری‌های ما به روز می‌باشند و شما با خیال راحت می‌توانید از گارانتی این محصولات در صورت نیاز استفاده نمایید.

کد خبر: ۱۳۰٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha