۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
نفت را به سمت تکمیل پروژه‌های عمرانی هدایت کنیم| نقش کمرنگ بخش خصوصی در حوزه‌های عمرانی
رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با بازار:

نفت را به سمت تکمیل پروژه‌های عمرانی هدایت کنیم| نقش کمرنگ بخش خصوصی در حوزه‌های عمرانی

رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ظرفیت تولید نفت ما بیش از آن چیزی است که به فروش رسانده می‌شود لذا این امکان وجود دارد که ما بتوانیم نفت را به سمت تکمیل پروژه‌های عمرانی هدایت کنیم.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه منابعی که در رابطه با پروژه‌های عمرانی در بودجه سال ۱۴۰۱ تعریف شده است منابع محدودی است، گفت: ما در حال حاضر بیش از هزار هزار میلیارد میلیارد تومان پروژه عمرانی داریم و حدود ۱۸۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه این منابع پیش بینی شده در بودجه ۱۴۰۱ جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی مناسب نیست و اختلاف بسیار زیاد است و ما تلاش داریم منابع جدیدی را در این بخش تعریف کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاکید ما بر این است که بخش خصوصی به این امور ورود پیدا کند چرا که حضور بخش خصوصی در این بخش بسیار کمرنگ است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما می‌توانیم از تهاتر نفتی هم در این بخش استفاده کنیم، اظهار داشت: این بدین معناست که ما می‌توانیم از تهاتر نفتی هم برای اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده کنیم لذا این ظرفیت برای برخی است از دستگاه‌ها و پیمانکاران بزرگ ما وجود دارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: ظرفیت تولید نفت ما بیش از آن چیزی است که به فروش رسانده می‌شود لذا این امکان وجود دارد که ما بتوانیم نفت را به سمت تکمیل پروژه‌های عمرانی هدایت کنیم و این پیشنهاد در زمانی بررسی بودجه ۱۴۰۱ در مجلس مطرح خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۰٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha