۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
 انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ۱۰ شهرستان مازندران فعال شده است
در گفتگو با بازار مطرح شد:

انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ۱۰ شهرستان مازندران فعال شده است

بابل - رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مازندران از تشکیل این انجمن برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ۱۰ شهرستان استان خبر داد.

سید سیاوش ابوالقاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طبق فصل سوم قانون، اولین بار انجمن حمایت از حقوف مصرف کنندگان در سال ۹۰ تشکیل و فعال شد افزود: براساس قانون و اساسنامه، استفاده از ظرفیت های مردمی و کمک دستگاه های اجرایی برای احقاق حقوق حقه مردم امری مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۰ واحدهای برتر حامی مصرف کنندگان در استان معرفی و تقدیر شدند، تشویق واحدهای تولیدی، افزایش انگیزه در رعایت حقوق مصرف کننده و حامی حقوق مصرف کنندگان از جمله اهداف و برنامه ها است.

وی با بیان اینکه امسال ۱۷ واحد برتر حامی مصرف کننده در استان شناسایی و معرفی شدند، از تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ۱۰ شهرستان استان خبر داد و گفت: هیئت مدیره استانی به تدوین و سیاستگذاری برنامه های کوتاه و بلند مدته پرداخته است و برنامه ریزی برای آموزش مصرف کنندگان و آگاهی بخشیدن به آنان از حقوقشان ازجمله برنامه ها است.

ابوالقاسمی یادآور شد: طراحی و برنامه ریزی برای برگزاری سینمارهای آموزشی، تعامل با تولیدکنندگان کالا، ایجاد تعامل دوسویه، تلاش برای تشکیل انجمن در شهرستان ها، فرهنگ سازی و تولید محتوا برای استفاده از کالای ایرانی از جمله اقدامات است.

کد خبر: ۱٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha