۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
۱۸۸ هزار و۶۰۰ میلیون ریال برای راههای آسیب دیده ازسیل درزنجان هزینه شده است
مدیرکل راهداری استان زنجان :

۱۸۸ هزار و۶۰۰ میلیون ریال برای راههای آسیب دیده ازسیل درزنجان هزینه شده است

زنجان-مدیرکل راهداری استان زنجان،گفت: برای ترمیم و بهسازی راههای روستایی آسیب دیده از سیل در استان زنجان از اعتبارات ملی واستانی حدود ۱۸۸ هزار و۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگاربازار، عبدالحسین علی اکبری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل راهداری زنجان، به بهسازی وترمیم راههای آسیب دیده ازسیل دراستان زنجان اشاره کرد و گفت: برای ترمیم و بهسازی راههای روستایی آسیب دیده از سیل در استان زنجان از اعتبارات ملی واستانی حدود ۱۸۸ هزار و۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بهسازی راههای اصلی خسارت دیده ازسیل در محورهای تهم به چورزق، ابهربه قیدار ونیک پی به ماهنشان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: بازسازی دیگرراههای روستایی آسیب دیده ازسیل هم ۱۰۰ درصد تامین اعتبارشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، گفت: بهسازی وروکش آسفالت پروژه‌های خسارت دیده ازسیل درمحورهای قیداربه ابهر ۷۰ درصد پیشرفت، سلطانیه به قیدار ۲۵ درصد،آزاد راه  زنجان به قزوین ۵۵ درصد پیشرفت و آزادراه زنجان به تبریز هم ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی اکبری ابراز کرد: بهسازی و ترمیم راههای روستایی آسیب دیده از سیل در استان زنجان را بسیار مطلوب اعلام کرد.

وی راه‌ها را مؤلفه مهم توسعه هر منطقه علام کرد و یاد آورشد: بیش از ۸۳ درصد راه‌های روستایی استان زنجان آسفالت شده که با برنامه‌ریزی انجام‌شده به به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، از وجود  ۲۰۰ کیلومتر آزادراه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه و ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی در استان زنجان خبر داد و گفت: ۹۷۴ راه فرعی و ۴ هزار و ۲۱۱ راه روستایی در استان زنجان وجود دارد.

علی اکبری تصریح کرد: توجه به ایمن سازی جاده ها در توسعه همه جانبه هر منطقه تاثیر دارد و دراین میان راهداری زنجان به ارتقای ایمنی جاده ها بسیار تاکید دارد.

کد خبر: ۱٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha