۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
چشم انداز روشن لایت کوین| فعلا خبری از جهش قیمت نیست
تحلیل بازار رمزارزها؛

چشم انداز روشن لایت کوین| فعلا خبری از جهش قیمت نیست

علیرغم موفقیت های حاصل شده توسط لایت کوین در خصوص پذیرش گسترده آن در بسیاری از پلتفرم های تجاری جهان، اما به نظر می رسد فعلا خبری از جهش عمده قیمت برای این ارز دیجیتال بزرگ نباشد.

به گزارش بازار، قیمت لایت کوین از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، حدود ۸.۲۵ درصد کاهش یافته است. با اینحال، تلاش‌های گاوها برای عبور دادن این ارز دیجیتال از منطقه حیاتی مقاومت ۱۵۰ دلاری ناموفق بوده است. حرکت نزولی ثبت شده در دو ماه گذشته، ارزش بازارلایت کوین را از بیش از ۱۹ میلیارد دلار در نوامبر به ۹.۶ میلیارد دلار در زمان فعلی رساند.

لایت کوین که اغلب به آن بیت کوین لایت نیز گفته می شود، بر اساس پروتکل بیت کوین و با هدف تسهیل مبادلات پایاپای و مقرون به صرفه ایجاد شد. قابل ذکر است، لایت کوین یکی از معدود ارزهای دیجیتالی است که به طور گسترده در سراسر جهان پذیرفته شده و بیش از ۲۰۰۰ پلتفرم تجاری آن را به عنوان وسیله پرداخت تایید کرده و به عنوان وجه معامله قبول می کنند. علیرغم رکودی که در ماه های اخیر بازار کریپتو را تکان داده، این آلتکوین احتمالاً در آینده نه چندان دور، دستاوردهای قابل توجهی را ثبت خواهد کرد.

پیش بینی قیمت لایت کوین

LTC برای دومین فصل متوالی در حال بازگشت است. در اوایل هفته، لایت کوین از سطح بحرانی ۱۵۰ دلار عبور کرده و سپس به پایین‌ترین حد یک هفته‌ای خود یعنی نقطه ۱۳۳.۲۶ دلار سقوط کرد. قیمت این ارز در سطح فعلی ۱۳۸.۶۲ خود، حدود ۱۴.۵۹ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمتی شش ماهه خود در هفته گذشته قرار دارد.

چشم انداز روشن لایت کوین| فعلا خبری از جهش قیمت نیست



قیمت لایت کوین در یک نمودار چهار ساعته، همچنان پایین تر از میانگین متحرک نمایی ۲۵ و ۵۰ روزه قرار دارد که در نقطه ۱۴۱.۳۸ دلار با یکدیگر همگرا شده اند. در حالی که انتظار می رود قیمت لایت کوین با حرکت نزولی خود همچنان کاهش یابد، احتمالاً قیمت آن نیز در کوتاه مدت تحت فشار باقی خواهد ماند.

اگر قرار باشد گاوها فرصتی برای شروع یک برگشت صعودی داشته باشند، باید خریداران کافی برای تغییر به منطقه مقاومت فعلی ۱۵۰ دلار به سطح حمایت ثابت جذب بازار لایت کوین شوند. در کوتاه‌مدت، اشتیاق ناکافی سرمایه‌گذاران احتمالاً باعث خواهد شد که مبادله لایت کوین در یک کانال افقی با قیمت های ۱۳۶.۰۶ و ۱۴۱.۳۸ دلار به‌عنوان مرزهای پایین و بالای محدوده قرار گیرد. اما بازگشت مجدد قیمت از مرز بالایی ممکن است سطح مقاومت را در ۱۴۶.۰۱ قرار دهد.

حتی با چشم انداز نزولی، قیمت لایت کوین احتمالاً بالاتر از پایین ترین سطح ماهانه خود قرار خواهد گرفت؛ چراکه گاوها منتظر یک کاتالیزور برای تغییر روند هستند. به این ترتیب، حرکت به زیر نقطه ۱۳۰.۵۰ دلار، این چشم انداز را از بین خواهد برد.

کد خبر: ۱۳۰٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha