۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
کار گر بیکار شده در واحدهای تولیدی زنجان نداریم
مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی زنجان:

کار گر بیکار شده در واحدهای تولیدی زنجان نداریم

زنجان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی زنجان، با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: در این شرایط کارگر بیکار شده در واحدهای تولیدی استان نداشتیم.

به گزارش خبرنگار بازار،  محمد رضا یوسفی در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، بازار با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: خوشبختانه در این شرایط کار گر بیکار شده در واحدهای تولیدی  استان نداشتیم.

وی اظهار کرد: واحدهای تولیدی در این شرایط تعدیل نیرو هم نداشتند و به خوبی فعالیت خود را انجام دادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی  زنجان، با بیان اینکه به غیر از رسته های ۱۰ گانه  که ابلاغ شده فعالیت این ها ممنوع است که در این میان سامانه ای در نظر گرفته شده است و افرادی که بیکار شدند در این سامانه می توانند ثبت نام کنند.

یوسفی ابراز داشت: در استان بیش از ۴۵ هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به کار هستند.

وی گفت: مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری و برون شهری، دفاتر خدمات مسافری و گردشگری، تولید و توزیع پوشاک، تولید و توزیع کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، مراکز و مجتمع‌های ورزشی و تفریحی، مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی و مراکز تولید، توزیع و فروش صنایع دستی جز دسته‌های شغلی ۱۰ گانه است که باید در سامانه ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان،با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی در استان باید الزامات بهداشتی را رعایت کنند، تاکید کرد:تمام کر گاهها، کارفرمایان، کار گران و کار آموزان ملزم به رعایت تمام دستور العمل هایی که توسط شورای عالی حفاظت فنی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تدوین می شود باشند.

کد خبر: ۱۳٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha