۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
آماده ایجاد شهرک صنعتی مشترک در مناطق مرزی هستیم
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

آماده ایجاد شهرک صنعتی مشترک در مناطق مرزی هستیم

پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ایجاد شهرک صنعتی در مناطق مرزی دو کشور با مدیریت مشترک نیز بارها موردبحث قرار گرفته و آمادگی برای انجام این اقدام وجود دارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روابط عمیق ایران و عراق، گفت: جلسات متعددی با فعالان اقتصادی داشته‌ام، بخشی از آن‌ها که در عراق کار می‌کنند از مشکلاتی که در بخش اجرا داشته‌اند صحبت کرده‌اند که هر چه سریعتر موضوع توسعه همکاری‌های اقتصادی بین دوکشور برای رفع این مشکلات در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: بخش‌های خصوصی و دولتی معتقد هستند که باید مشکلات در عراق برطرف شود تا ورود سرمایه‌گذاران در موارد مورد نیاز این کشور تسهیل شود.

پورابراهیمی، ادامه داد: مسئله تضمین سرمایه‌گذاری در عراق باید مدنظر قرار گیرد تا امکان این همکاری فراهم شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایجاد شهرک صنعتی در مناطق مرزی دو کشور با مدیریت مشترک نیز بارها موردبحث قرار گرفته است و آمادگی برای این منظور نیز وجود دارد.

شایان ذکر است در این نشست ابتسام هاشم الهلالی، نماینده پارلمان عراق، عادل عکاب حسین رئیس فدراسیون صنایع عراق و تعدادی از فعالان صنعتی این کشور میزبان محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و تعدادی از فعالان اقتصادی ایران بودند.

کد خبر: ۱۳۰٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha