۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
طرح توسعه ۲۸ مخزن نفتی مناطق نفت خیز جنوب بدون وقفه ادامه دارد
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب:

طرح توسعه ۲۸ مخزن نفتی مناطق نفت خیز جنوب بدون وقفه ادامه دارد

اهواز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: طرح توسعه ۲۸ مخزن نفتی واقع در محدوده عملیاتی این مناطق، با وجود شرایط کرونایی موجود در کشور، بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، احمد محمدی در تشریح آخرین وضعیت طرح توسعه ۲۸ مخزن این شرکت اظهار کرد: با شروع اپیدمی ویروس کرونا در کشور و با وجود محدودیت های اجتناب ناپذیر به وجود آمده، با مدیریت بهینه منابع انسانی و رعایت زمان بندی لازم، فرآیند مناقصه چهار  بسته قراردادی جدید از این طرح در مراحل پایانی قرار دارند.

محمدی این بسته ها را شامل بالارود، مارون۳، مارون۶  و چیلینگر - گرنگان دانست که هم اکنون در مرحله ارزیابی فنی - اقتصادی پیشنهادات مناقصه‌گران قرار دارند.

وی افزود: آغاز امور مناقصه ۳ بسته دیگر شامل سولابدر، بینک و لالی بنگستان نیز در روزهای پیش رو کلید خواهد خورد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به لزوم به سرانجام رسیدن مناقصات تمام ۲۷ بسته طرح افزایش و نگهداشت تولید ۲۸ مخزن این شرکت حداکثر تا سه ماه آینده بیان کرد: تاکنون تکلیف ۱۳ بسته از این طرح مشخص شده است و تا دو هفته دیگر  تکلیف چهار بسته دیگر نیز مشخص خواهد شد.

محمدی ادامه داد: همه طرح‌های اولویت دار شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با همت و پشتکار مثال‌زدنی همکاران این شرکت، با وجود شرایط اضطراری کرونا، ضمن رعایت مسایل بهداشتی و ایمنی و توجه به دستورات کادر جهادگر درمانی، به‌صورت پیوسته در حال پیگیری و اجرا هستند.
 

کد خبر: ۱۲٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha