۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
زمینه اشتغال ۴۰۴۰ قزوینی در شهرک های صنعتی استان قزوین فراهم شده است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

زمینه اشتغال ۴۰۴۰ قزوینی در شهرک های صنعتی استان قزوین فراهم شده است

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: زمینه اشتغال چهار هزار و ۴۰ قزوینی در شهرک های صنعتی استان قزوین با واگذاری ۱۵۷ هکتار زمین در قزوین فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار، حمید رضا خانپور ظهر سه شنبه به خبرنگاران رسانه های گروهی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به این که طی دو سال گذشته به دلیل تحریم های اقتصادی فراوان دشمن، فعالیت برخی از واحدهای صنعتی با مشکلاتی همراه بود؛ اما مسیر تولید و حرکت چرخ های صنعت متوقف نشده است و تلاش کردیم تا صنایع بتوانند با کمترین میزان دغدغه و نگرانی در شهرک های صنعتی استان قزوین فعالیت کنند.

وی بیان کرد: سال گذشته که با عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده بود فرصتی را برای ما فراهم کرد که با همراهی مسئولان استانی و تصمیمات حمایت از تولید بتوانیم از واحدهای صنعتی فعال در شهرک های صنعتی استان قزوین حمایت کنیم و زمینه حضور بیشتر و رونق تولید را فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار کرد: در این مدت بیش از ۲۱۷ هکتار زمین در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران اهدا شد تا با احداث واحدهای صنعتی جدید زمینه حضور و فعالیت صنعتگران و تولیدکنندگان در استان ایجاد شود.

خانپور عنوان کرد: با واگذاری این میزان زمین در شهرکهای صنعتی استان قزوین نیز ۱۵۷ هکتار زمین به سرمایه گذاران اهدا شد و ۱۰۳ سرمایه گذار در این زمین ها فعالیت خود را آغاز کردند.

وی تاکید کرد: با این اقدام زمینه فعالیت و اشتغال بیش از چهار هزار و ۴۰ نفر در استان قزوین ایجاد شد و امیدواریم بسیاری از این واحدهای صنعتی در سال جاری بتوانند وارد چرخه تولید شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: برای سال «جهش تولید» در تلاشیم تا بیش از ۵۷۱ طرح تولیدی و صنعتی نیمه تمام در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به پایان رسیده و بتوانیم شاهد تولیدات این واحدها در استان باشیم.

خانپور اظهار داشت: همه ما خود را خادم مردم می دانیم و در سال «جهش تولید» با همه توان برای تحقق این شعار تلاش می کنیم.

وی تصریح کرد: تقویت زیرساخت ها در شهرک های صنعتی از مهم ترین اقداماتی است که در سال جاری به آن پرداخته خواهد شد تا دغدغه تولیدکنندگان به حداقل برسد.

کد خبر: ۱۲٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha