۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
آسیب برخی واحدهای صنعتی استان سمنان از شیوع کرونا/ عدم تعدیل نیرو در واحدهای صنعتی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سمنان بیان کرد:

آسیب برخی واحدهای صنعتی استان سمنان از شیوع کرونا/ عدم تعدیل نیرو در واحدهای صنعتی

سمنان – رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سمنان با اشاره به اینکه برخی واحدهای صنعتی استان از شیوع ویروس کرونا آسیب‌های جدی دیدند، گفت: تاکنون تعدیل نیرو به سبب شیوع این بیماری در واحدهای صنعتی گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اصغر جمعه‌ای بعدازظهر سه‌شنبه در نشستی با سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان ضمن بیان اینکه شیوع کرونا ویروس آسیب جدی به برخی واحدهای صنعتی استان سمنان وارد کرده است، اظهار داشت: باید برای رفع این آسیب‌ها در واحدهای صنعتی بزرگ تمرکز کنیم.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری نشست‌های مشترک با گروه‌های اقتصادی استان بیان کرد: باوجود هماهنگی‌های مطلوب دولت تاکنون تعدیل نیرو به خاطر بیماری کرونا در واحدهای صنعتی استان سمنان گزارش نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان بابیان اینکه بررسی میزان خسارت‌ها در واحدهای تولیدی در دستور کار است، اضافه کرد: کاهش میزان خسارت‌ها و به حداقل رساندن آن‌ها مهم‌ترین دغدغه‌ای است که در این راستا دنبال می‌شود.

جمعه‌ای با اشاره به‌ضرورت تهیه لیست اطلاعات واحدهای صنایع و معادن برای تسهیل در شناسایی واحدهای متضرر از کرونا بیان کرد: این اطلاعات باید خارج از داده‌های کاغذی باشد و این واحدها به‌صورت عملیاتی رصد شوند تا گروه منسجم و کارا در سازمان صمت و اتاق بازرگانی ایجاد شود.

وی بابیان اینکه اتاق بازرگانی آمادگی انسجام گروه عملیاتی اطلاعاتی را دارد، گفت: این اطلاعات باید مبنی بر بازار و کارکرد واحدها باشد.

کد خبر: ۱۲٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha