۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
جذب سرمایه گذاری در زنجان تقویت می شود
نماینده مردم مردم زنجان در مجلس:

جذب سرمایه گذاری در زنجان تقویت می شود

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: جذب سرمایه گذاری در زنجان تقویت می شود تا شاهد رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار بر لزوم تقویت سرمایه گذاری در استان زنجان تاکید کرد و گفت: بخش خصوصی در استان سهم بسیار خوبی را در رشد اقتصادی دارد.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری در پروژه های تولیدی و صنعتی در استان زنجان تقویت می شود،اظهار داشت: جلساتی با مدیر عامل شستا انجام شده و قول سرمایه گذاری در استان در بخش های مختلف در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در استان زنجان در بخش های مختلف انجام خواهد شد و نوع سرمایه گذاری در صنعت هم با برنامه ریزی و اقدامات کارشناسی مشخص خواهد شد.

طاهری با بیان اینکه واحدهای تولیدی در استان زنجان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند،ابراز داشت: باید دولت حمایت لازم و ویژه را از سرمایه گذاران داشته باشند.

وی بر لزوم رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی در استان تاکید کرد و افزود: توسعه اشتغال و افزایش تولید با حمایت دولت از بخش خصوصی محقق می شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید مسئولان دولتی در استان زنجان فرش قرمز زیر پای سرایه گذار پهن کنند چرا که این مهم باعث می شود تا سرمایه گذار با خیال راحت سرمایه گذاری کند.

کد خبر: ۱۲۹٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha