۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۶
توقف افزایش قیمت Dogelon| احتمال افزایش قیمت همچنان وجود دارد
تحلیل بازار رمزارزها؛

توقف افزایش قیمت Dogelon| احتمال افزایش قیمت همچنان وجود دارد

پیش‌بینی‌های صعودی قیمت «دوجلون» (Dogelon) به سرعت با کاهش قیمت این ارز در روز پنج‌شنبه خنثی شده که در ادامه، بازار کریپتو شاهد کاهش ۸.۷۴ درصدی جفت ارز ELON/USDT بود.

به گزارش بازار، پیش‌بینی‌های صعودی قیمت «دوجلون» (Dogelon) به سرعت با کاهش قیمت این ارز در روز پنج‌شنبه خنثی شده که در ادامه، بازار کریپتو شاهد کاهش ۸.۷۴ درصدی جفت ارز ELON/USDT بود.

این کاهش به دنبال افزایش دو روزه قسمت دوجلون بود که نتیجه آن لیست شدن این ارز به عنوان کانال پرداخت برای استفاده از خدمات در وب سایت تسلا بود. هرچند هیچ اعلام رسمی از سوی تسلا در این زمینه انجام نشد.

روز پنجشنبه همچنین شاهد رکود در بازار ارزهای دیجیتال بودیم که همین امر، دوجلون را مجبور کرد تا تنها اندکی بالاتر از نقطه حمایت خود روی ۰.۰۰۰۰۰۱۲۰۴ قرار بگیرد. البته همین موضوع، منجر به حفظ سطح حمایت دوجلون شده و فشار روزانه قیمت را به سمت مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۱۴۰۰ هدایت کرد.

با این حال، رد شدن رشد قیمت دوجلون توسط خرس‌ها باعث شد تا جفت ELON/USDT تقریباً از تمام سودهای هفته خود دست کشیده و عقب نشینی کند. البته قیمت در روز جمعه کمی بال رفته و افزایش ۰.۸۷ درصدی داشت که همین موضوع می تواند جای امیدواری برای احتمال افزایش قیمت این ارز ایجاد کند.

پیش بینی قیمت دوجلون

توقف افزایش قیمت Dogelon| احتمال افزایش قیمت همچنان وجود دارد



رد شدن قیمت در ۰.۰۰۰۰۰۱۴۰۰ ، روند را برای حرکت بالقوه به سمت ۰.۰۰۰۰۰۱۲۰۴ هموار کرده است. کاهش زیر این نقطه حمایت، رقم ۰.۰۰۰۰۰۱۰۰۲ را هدف قرار می دهد. تنها زمانی که قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۷۴۲ شکسته شده و دوجلون بتوان این سطح از مقاومت سنگین را رد کند، می توان به صعود آن امیدوار بود.

از طرف دیگر، عبور قیمت از محدوده ۰.۰۰۰۰۰۱۲۰۴ میتواند به فرصتی برای آزمایش مجدد مقاومت در ۰.۰۰۰۰۰۱۴۰۰ تبدیل شود. شکست بالاتر از این سطح امکان حرکت رو به جلو به سمت بالای دوبل صعودی قبلی یعنی در نقطه ۰.۰۰۰۰۰۱۶۶۶ را فراهم می کند.

کد خبر: ۱۲۹٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha